Facebook „PROPO“: korisnici beže, pad prodaje, bore se za relevantnost
Pre godinu dana, pre nego što je Facebook postao Meta, kompanija društvenih medija imala je tržišnu kapitalizaciju od 1 bilion dolara, i bila je je na retkoj teritoriji sa nekolicinom američkih tehnoloških giganata. Danas pogled izgleda mnogo drugačije. Meta je izgubila oko dve trećine svoje vrednosti od vrhunca u septembru 2021. Akcijama se trguje na najnižem nivou od januara 2019. i uskoro će zatvoriti svoj treći kvartal zaredom dvocifrenih procentualnih gubitaka. Samo četiri akcije u S&P 500 imaju lošiju godinu. Facebook-ov posao je izgrađen na mrežnim efektima — korisnici su dovodili svoje prijatelje i članove porodice, koji su to govorili … Настави са читањем Facebook „PROPO“: korisnici beže, pad prodaje, bore se za relevantnost
Умножите и налепите овај URL у своје Вордпресово веб место како бисте угнездили
Умножите и налепите овај код у своје Вордпресово веб место како бисте угнездили