Rejting CNN-a je naglo pao na rekordno nizak nivo! Gledaoci odbacuju globalističku propagandu
Globalistički glasnogovornik CNN-a nastavlja da gubi gledaoce, a rejting je pao na rekordno nizak nivo koji se ranije smatrao nemogućim, sa samo 55.000 gledalaca prosečno u udarnom terminu tokom vikenda, prema Nilsenu.
Prema nedavnom izveštaju kompanije Nilsen, rejting mreže je pao na najniže nivoe u njenoj zabeleženoj istoriji.
CNN je prikupio samo 55.000 gledalaca za svoje emisije tokom vikenda, koji uključuju „State of the Union sa Džejk Taperom i Dejnom Baš“ i „Farid Zakaria GPS“.
Zapanjujući pad za samoproglašeni „kanal od najvećeg poverenja što se tiče vesti“ posebno je izražen u demografskoj grupi od 25 do 54 godine koju žele oglašivači.
Demografija je ključna za mreže jer određuje stope oglašavanja i prihod. Oštar pad rejtinga CNN-a ukazuje na ogroman gubitak prihoda od oglašavanja, a stručnjaci tvrde da će to imati implikacije na finansijsku održivost mreže.
Njujork post je napisao:
CNN — koji je pokrenut 1980. godine i sebe naziva „ime od najvećeg poverenja u vestima“ — imao je samo 55.000 gledalaca za niz emisija tokom vikenda koje uključuju nedeljne političke programe „Stanje Unije sa Džejkom Taperom i Dejnom Bešom“ i „Farid Zakaria GPS.”
Nedeljna postavka mreže u udarnom terminu, koja je uključivala „Celu priču sa Andersonom Kuperom“ i „Stenli Tuči: U potrazi za Italijom“, privukla je 43.000 ljudi.
Njujork Post: Fauči boravio u štabu CIA kako bi sprečio otkrivanje istine o poreklu COVID-a 19 https://t.co/14hzcBaSeX
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) September 27, 2023
Ocene su najgore na mreži od 1991. godine – TV podaci su lako dostupni.
„CNN je sramota za rejtinge“, rekao je insajder iz industrije. „Bar će sa Tompsonom imati pravac“.
CNN, prvi 24-časovni kanal vesti, pokrenuo je 1980. medijski mogul Ted Tarner. Godinama je uživao virtuelni monopol u domenu kontinuiranog izveštavanja vesti. Međutim, sa pojavom konkurenata i evolucijom digitalnog medijskog pejzaža, CNN se suočio sa različitim izazovima u vezi sa svojim rejtingom.
Tokom 1990-ih, CNN se suočio sa novom konkurencijom lansiranjem MSNBC-a i Fox News-a. Foks njuz je, posebno, našao svoju nišu u predstavljanju vesti sa konzervativnim naglaskom, što je privuklo značajnu gledanost. Početkom 2000-ih, Fox News je nadmašio CNN u gledanosti, posebno u udarnim terminima.
Politička klima, posebno tokom i nakon predsedničkih izbora u SAD 2016, dodatno je polarizovala gledanost vesti. Izveštavanje CNN-a često je kritikovao tadašnji predsednik Donald Tramp, što je uticalo na percepciju mnogih gledalaca o mreži. Posle Trampovog predsedavanja, tokom kojeg su informativne mreže zabeležile porast rejtinga zbog stalnog ciklusa vesti, došlo je do pada gledanosti CNN-a.
Nulta Tačka/NewYorkPost