Nova mreža Marka Zakerberga „Threads“ ili (tviter za gejeve) pala na samo dno otkrivaju novi izveštaji
Threads nova platforma društvenih medija koju je pokrenuo Facebook (sada poznata kao Meta) kao alternativu X-u/Tvitter-u za bori se sa značajnim padom privlačnosti korisnika, svrstavajući je na dno najpopularnijih društvenih medija.
CNBC izveštava da je nakon lansiranja, Facebook Threads izgledao spreman da postane zastrašujući igrač na društvenoj mreži. Međutim, nedavni podaci otkrivaju drugačiju priču, pri čemu se Threads bori da zadrži čak i senku svog početnog zamaha i suočava se sa oštrom konkurencijom, posebno od svog najbližeg rivala, X/Tvitter-a.
Threads, inače potpuna kopija Tvittera , sada se nalazi ispred jedino Tumblr-a u trci za akviziciju korisnika u SAD, prema nedavnim predviđanjima Insajder inteligencije. Prognoze predviđaju bazu korisnika u SAD od 23,7 miliona za Threads u 2023. godini, što je ogromna suprotnost od 56,1 miliona očekivanih američkih korisnika X/Tvitter-a, njegovog direktnog konkurenta. Ovo stavlja Threads daleko iza drugih giganata društvenih medija kao što su Facebook, Instagram i TikTok, koji se mogu pohvaliti korisničkim bazama od 177,9 miliona, 135,2 miliona, odnosno 102,3 miliona.
Početni porast korisničke baze Threads-a može se pripisati njegovom besprekornom procesu registracije za postojeće korisnike Instagrama i njegovom pozicioniranju kao mainstream alternative X-u/Tvitter-u. Međutim, aplikacija je bila svedok ozbiljnog pada u upotrebi , a nekoliko kompanija za mobilnu analitiku dokumentovalo je ovo sve manje interesovanje korisnika.
Jasmin Enberg, glavni analitičar u Insider Intelligence-u, primetila je: „Threads je dobio početni podsticaj zbog pogrešnih koraka Tvitera, ali se ne može pouzdati da će broj „prebeglih“ nastaviti da raste. Ova izjava naglašava potrebu da Threads stvori svoj jedinstveni identitet na prepunom tržištu društvenih medija, a ne samo da služi kao produžetak Instagrama ili alternativa X-u/Tvitter-u.
Potencijalno nametanje mesečne pretplate korisnicima X/Tvitter-a od strane Elona Maska, kao što je pomenuto u nedavnom govoru, moglo bi predstavljati priliku za Facebook da pronađe jasniji put za monetizaciju Threads-a. „Pod pretpostavkom da Musk ne odustane, ovaj potez će verovatno otuđiti više X korisnika i potencijalno povećati interesovanje oglašivača za Threads“, dodao je Enberg. Međutim, izvršni direktor Meta Mark Zakerberg je ranije naglasio da kompanija nema planove da unovči Threads dok ne postigne veći rast i uspostavljanje.