Isprani mozgovi! Francuzi podržavaju predlog da se uvede doživotno ograničenje letenja avionom – 4 puta za ceo život
Više od četiri od deset ljudi u Francuskoj podržalo bi doživotno ograničenje od četiri leta po osobi, prema istraživanju koje je ove sedmice objavio Institut za nauku o potrošačima i analitiku (CSA).
Kompanija za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnjenja otkrila je da 41 odsto anketiranih u Francuskoj podržava predlog inženjera Žan-Marka Jankovičija da se ljudima zabrani više od četiri putovanja avionom tokom celog života.
Istraživanje , koje je uzelo reprezentativan uzorak od 1.010 Francuza starijih od 18 godina, pokazalo je da je podrška drakonskoj meri čak i veća među onima mlađim od 35 godina, sa 48 procenata koji podržavaju tu ideju i porastom na 59 procenata za 18 do 24-godišnjaka.
Institut CSA je takođe otkrio da se 64 odsto Francuza zalaže za smanjenje sopstvene upotrebe avionskog putovanja u srednjem roku kako bi se pomoglo klimi, a podrška je skočila na 72 odsto za one mlađe od 35 godina.
Odgovarajući na nalaze, danski stručnjak za klimu Bjorn Lomborg rekao je da je istraživanje pokazalo „koliko je klimatski alarmizam postao lud“.
Naučnici razvili mogućnost da vazdušnim putem prisile ljude na primanje mRNK vakcina – “Air Vax” https://t.co/2AcA2wjPcz
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) September 30, 2023
„Hajde da još jednom kažemo da je klima problem, a ne kraj sveta. Neće se rešiti tako što će ljudima biti gore, već kroz inovacije“, dodao je Lomborg.
Francuska vlada Emanuela Makrona bila je jedna od najaktivnijih u svetu u pokušajima da smanji upotrebu aviona.
Vlada je u maju izdala diktat kojim se zabranjuje domaći vazdušni saobraćaj za putovanja koja se vozom mogu putovati za manje od dva i po sata.
Pariz je takođe pozvao zemlje EU ovog meseca da uvedu minimalnu cenu za letove unutar Evrope kako bi se suzbile avio-kompanije da nude budžetske opcije u navodnom pokušaju da smanje emisiju štetnih gasova u industriji tako što će siromašnijim ljudima smanjiti mogućnost da putuju avionom.
Došlo je do određenog odbijanja ove ideje, jer je asocijacija Airlines for Europe, koja predstavlja oko 70 odsto celokupnog evropskog vazdušnog saobraćaja, rekla da bi to prekršilo zakone tržišta EU koji dozvoljavaju avio-kompanijama da određuju sopstvene cene.