Džastin Trudo u potpunosti ZABRANJUJE automobile na fosilna goriva u Kanadi
Trudoov režim je najavio planove da zabrani sva tradicionalna vozila na gorivo u Kanadi do 2035. godine kao deo agende Velikog resetovanja WEF-a.
Prema izveštaju CBC:
Proizvođači automobila će se potresti u utorak kada Otava otkrije svoje propise o električnim vozilima.
CBC News je saznao da će Otava objaviti konačne propise za koje kaže da će osigurati da svi novi putnički automobili prodati u Kanadi od 2035. budu vozila sa nultom emisijom, rekao je visoki vladin izvor.
Izvor – koji nije bio ovlašćen da govori javno – rekao je da novi propisi imaju za cilj da osiguraju da proizvođači automobila proizvode dovoljno pristupačnih vozila sa nultom emisijom štetnih gasova da zadovolje potražnju.
Propisi će se zvati Standard dostupnosti električnih vozila (EVAS).
Americanthinker.com izveštava: Propisi imaju za cilj da osiguraju da proizvođači automobila proizvode dovoljno pristupačnih električnih vozila da zadovolje potražnju?! To je više od besmislenog! Potražnja za električnim vozilima daleko zaostaje za onim što su „stručnjaci” predviđali – i za onim što naši elitni lideri žele da vide. Na slobodnom tržištu, proizvođači automobila bi uvek proizvodili dovoljno vozila da zadovolje potražnju, kako bi maksimizovali prihod.
Vlada Australije poručuje lekarima da „oportunistički“ vakcinišu pacijente pod anestezijom https://t.co/YpnakKBW5l
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) January 1, 2024
EVAS je oruđe komandne ekonomije, dizajnirano da primora potrošače i proizvođače automobila da se povinuju željama vlade, a potražnja nije važna odnosno šta ljudi zaista žele.
U pokušaju da se njihovi zahtevi ostvare, Otava će uvesti sve veće poreze – i druge kaznene mere – na jeftinija, efikasnija vozila na gorivo… dok će obezbeđivati sve veće subvencije i potrošačima i proizvođačima navodne „nulte emisije“ za električna vozila, veštački pokrećući prodaju u pravcu koji želi.
Ironično, troškovi kupovine i punjenja električnih vozila učiniće da predloženi propisi nesrazmerno utiču na porodice sa nižim prihodima. Manje je verovatno da će domaćinstva sa niskim prihodima priuštiti opremu za punjenje kod kuće i veća je verovatnoća da će se oslanjati na javno dostupne stanice za punjenje koje naplaćuju premiju na cenu električne energije. Štaviše, ljudi u severnim i udaljenim/ruralnim oblastima jednostavno neće imati lak pristup stanicama za punjenje, iako levičari u Trudoovoj vladi verovatno neće mariti jer su ovi ljudi skloniji da budu konzervativniji.
Štaviše, električne mreže – kanadske i američke – nigde nisu spremne da podnesu ogroman porast broja električnih vozila na putu.
Međutim, savezne vlade to neće priznati. Ako potrošačima govore da su nardbe da se kupe električna vozila u isto vreme i naredbe proizvođačima automobila da proizvode dovoljno električnih vozila da zadovolje potražnju, oni moraju da misle da su njihovi građani gluplji od tupana – i takođe poslušniji.
Nulta Tačka/AmericanThinker