Australijska vlada isplatila 20,5 miliona dolara za povrede od vakcine
Australijska vlada isplatila je 20,5 miliona australijskih dolara za zahteve za povrede od vakcine protiv COVID-19 ljudima koji su pretrpeli štetu od vakcina.
Podaci Services Australia dostavljeni The Epoch Times-u otkrivaju da je do sada nadoknađeno 6,82 posto potraživanja, odnosno 286 od 4.191.
„Do 31. marta 2024. godine, Šema zahteva za vakcinu protiv COVID-19 primila je 4.191 zahtev i platila 286 zahteva u vrednosti od oko 20,5 miliona dolara“, rekao je portparol.
„Services Australia očekuje da će primiti nove zahteve do datuma završetka šeme za prijavu vakcine protiv COVID-19 do 30. septembra 2024.
Ažurirani podaci do kraja marta, nakon podnošenja vladine istrage o COVID-19, otkrivaju da je platila potraživanja u vrednosti od 16,9 miliona dolara do kraja novembra 2023.
Pred nama su veliki događaji, veruj u čuda jer će se desiti | Slavko Matanović | Mario Zna 276 Uživo
Savezna vlada trebalo je da dostavi budžet za 2024/2025. koji pokriva sve vladine agencije do 14. maja.
Kako funkcioniše šema za prijavu vakcina?
Australijska šema zahteva za vakcinu protiv COVID-19 omogućava pojedincima da traže gubitke iznad 1.000 dolara u vezi sa „umerenim do teškim neželjenim reakcijama na vakcine protiv COVID-19“.
Pokriva vakcine koje je odobrila Uprava za terapijsku robu (TGA), uključujući AstraZeneca, Pfizer, Moderna i Novavax vakcine.
Services Australia administrira šemu u ime Ministarstva zdravlja i brige o starima (DHAC). U aprilu je Odeljenje ažuriralo politiku kako bi uključilo više uslova na osnu kojih se mogu vršiti potraživanja, na osnovu saveta TGA.
Da bi podneli zahtev za kompenzaciju, pojedinci moraju da ispune definiciju štete, da budu primljeni u bolnicu kao stacionarni ili da imaju odricanje ako se leče u ambulantnoj nezi.
Klimatski ekspert poziva na masovnu depopulaciju kako bi se spasila planeta od “globalnog zagrevanja” https://t.co/nSWQ1S5CWY
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) May 14, 2024
Dalje, oni koji su pretrpeli štetu moraju imati gubitke ili troškove veće od 1.000 dolara zbog vakcine.
Stanja obuhvataju raspon od anafilaktičke reakcije do multiformnog eritema (velikog), miokarditisa, perikarditisa i tromboze sa sindromom trombocitopenije.
Uključene su i povrede ramena od vakcine ili druge umerene do značajne fizičke povrede koje su izazvale trajno oštećenje ili im je potreban duži period lečenja.
„U oba slučaja, povrede su morale biti zadobijene tokom fizičkog čina davanja vakcine. Morate takođe biti primljeni u bolnicu stacionarno“, objašnjava Services Australia.
„Prijavljivanje u hitnu pomoć ne priznaje se kao prijem u bolnicu.
Zaključavanje je dovelo do porasta potražnje za državnim uslugama
Services Australia je otkrila da je obradila 1,3 miliona zahteva za 55 dana 2020. godine, iznos koji je jednak obimu zahteva koji se obično obrađuje u roku od dve i po godine.
„Na vrhuncu, više od 53.000 zahteva je završeno u jednom danu. U istom periodu od 55 dana, Agencija je takođe primila i pratila približno 3,7 miliona telefonskih poziva, 1,9 miliona ulazaka u servisne centre i 250.000 interakcija na društvenim mrežama“, saopštilo je odeljenje.
Tokom zatvaranja Viktorije 2021. godine, potražnja u vezi sa COVID-om takođe je porasla.
„Za manje od 4 meseca, između 1. jula i 26. oktobra 2021., Services Australia je obradila preko 5,1 miliona zahteva u vezi sa COVID-om – više od ukupno 3,5 miliona zahteva za celu godinu za sve isplate socijalnog osiguranja i socijalne pomoći u godini pre COVID (2018-19).“
Nema dovoljno pažnje za mentalno zdravlje kažu psiholozi
U međuvremenu, Australijsko udruženje psihologa (AAPi) izrazilo je zabrinutost da nije bilo dovoljno pažnje za podršku mentalnom zdravlju tokom pandemije.
„Posebno u kriznim vremenima, kao što su brza blokada, linije za podršku u kriznim situacijama trebalo je da budu istaknute zajedno sa podsticanjem ljudi da dopru za podrškom i nastavkom psihološkog lečenja“, rekli su oni.
Fondacija za istraživanje i obrazovanje o alkoholu (FARE) takođe je izrazila zabrinutost da kompanije i trgovci alkoholom koriste ovu situaciju.
„Kompanije koje se bave alkoholom uložile su značajno u digitalni marketing i proširenje svojih kapaciteta za isporuku alkohola, nadmašujući propise o privatnosti i marketingu“, rekao je FARE.