Svetski Ekonomski Forum zahteva odricanje od automobila: Treba ograničiti posedovanje automobila za obične ljude
Neizabrani Svetski ekonomski forum (WEF) poziva globalne vlade da počnu da ograničavaju posedovanje privatnih automobila široj javnosti.
Globalistički WEF zahteva da se redovne porodice sa više od jednog automobila nateraju da odustanu od jednog od svojih vozila.
Uprkos činjenici da osoba može da vozi samo jedan po jedan automobil, WEF insistira da će ograničavanje broja vozila koje ljudi mogu da poseduju pomoći da se „spasi planeta“ od „klimatskih promena“.
WEF tvrdi da građani moraju biti primorani da odustanu od vozila kao deo programa organizacije „Jedan automobil manje“.
ČOVEK KOJI MOŽE DA POMOGNE! NOVA EPIZODA PODKASTA U BUNKERU
Međutim, čini se da je dnevni red odskočna daska za dugo promovisani plan WEF-a da eliminiše svako privatno vlasništvo nad automobilima.
Ove nedelje, WEF je objavio novi članak koji detaljno opisuje očekivanja od porodica da počnu da usvajaju način života „jedan automobil manje“.
Da bi podržala šemu, švajcarska organizacija Klausa Švaba ističe nedavnu studiju u Australiji.
WEF je primetio da je Uber Australija sproveo ispitivanje „Jedan automobil manje“ zajedno sa naučnicima o ponašanju i drugim kompanijama za deljenje vožnje u nastojanju da smanji broj automobila u privatnim rukama.
U članku se navodi da su električna vozila deo rešenja, ali se dodaje: „Moramo i da promenimo mentalitet ‘jedna osoba, jedan automobil’.
Tokom četiri nedelje, 58 Australijanaca je odustalo od vožnje jednog od svojih automobila i prešlo na korišćenje alternativnih oblika prevoza.
Učesnici sa jednim automobilom odustali su od toga, a oni sa dva prešli su da koriste samo jedan itd.
To što su imali manje automobila u domaćinstvu značilo je da su često bili primorani da se oslanjaju na javni prevoz ili da voze bicikle.
Međutim, učesnici studije – koju su sprovele rideshare kompanije – zgodno su cenili što su ostali nasukani bez automobila da bi se kretali.
„Nastavljam da vidim vrednost nepostojanja drugog automobila“, rekao je jedan od učesnika nakon četvoronedeljne studije.
Članak WEF-a dalje navodi „sedam akcija na koje gradski planeri i lideri mogu da se fokusiraju kako bi podržali zelenu tranziciju Australije“.
To uključuje vlade širom sveta koje sprovode „reformu politike ka jednom automobilu manje“.
Globalistička grupa je dalje nastavila tvrdeći da politike ograničavanja vlasništva nad privatnim automobilima građanima daju više izbora nego manje slobode.
„Puni paket gradskih planova i strategija mora da se spoji kako bi se okončalo prekomerno oslanjanje na privatni automobil, tako da svi ljudi imaju četiri i više načina putovanja na izbor bez obzira gde u gradu žive, rade, uče ili se igraju.
2022. godine, izvršni direktor norveških finansija i govornik WEF-a Kjerstin Braaten rekao je da ljudi treba da budu spremni na velike žrtve da bi se pridržavali zelene agende.
Braaten je upozorio da javnost može očekivati „bol,“ inflaciju i „nestašicu energije“ zbog agende za „klimatske promene“ WEF-a i druge globalističke organizacije Ujedinjenih nacija (UN).
„Moramo prihvatiti da će u tom procesu biti malo bola“, rekao je Braaten.
„Tempo koji nam je potreban [za okončanje klimatskih promena] otvoriće se za pogrešne korake.
„To će se otvoriti za nestašice energije.
„To će stvoriti inflatorne pritiske i možda treba da počnemo da pričamo o tome – da je taj bol zapravo vredan toga.
Ranije ove godine, Švab je održao govor na godišnjem samitu svetskih vlada WEF-a u Dubaiju gde je izneo svoju viziju zabrane privatnog vlasništva automobila.
Osnivač WEF-a je opisao svet u kome niko ne poseduje sopstveni automobil.
Umesto toga, jedina vozila na putevima bila bi ona koja prevoze elitu u „vaš hotel i dovode vas na aerodrom“.
Rekao je da će se automobili iznajmljivati ili deliti, a ne u vlasništvu, opisujući plan kao „uberizaciju“.
„Mi nismo u doba kapitalizma“, rekao je Švab.
„Ušli smo u doba talenata.
„Gledaćemo drugi talas Internet revolucije; imamo interakciju između mašine, 3D štampanje i velike podatke.
„Sve zajedno, ovo će stvoriti cunami promena u industriji.
„Prvi aspekt promene je ‘uberizacija’ ekonomije – i ona neće biti ograničena na taksi!
„Imaćemo aplikaciju za sve naše potrebe za državnim službama.
„Druga dimenzija se odnosi na robote i bespilotne letelice, i moram da vam čestitam na onome što radite na dronovima. To je pionirsko.”
Švab je dodao: „Novi talas tehnologije menja nas.
„U toku su istraživanja u biologiji, regeneraciji delova tela, enzimima i tako dalje.
Ovi elementi tehnološkog napretka imaju ogromne društvene implikacije, smatra Švab.
„Kada se sastanemo na 20. samitu vlade, koristićete aplikaciju kao što je Uber, ali ne da zovete nekog vozača.
„Automatski vođeni automobil će doći u vaš hotel i odvesti vas na aerodrom.
„Na 10. ili 15. samitu , platićemo ne obavezno bitkoinom, već nekom virtuelnom valutom.
„Tek počinjemo da shvatamo šta to znači za vladu, obrazovanje“, rekao je Švab.
„Pošto talas dolazi tako brzo, vlade imaju obavezu da pripreme svoje ljude za promene.
„Godine 2030. Los Anđeles će biti slobodan od privatnih automobila“, dodao je Švab.
„Potrebno nam je da vlada i civilno društvo rade zajedno na oblikovanju ekosistema i oblikovanju rešenja“, zaključio je Švab.
Say goodbye to your car …
The elites are trying to get rid of private car ownership.
As parroted by the leader the World Economic Forum, Klaus Schwab:
„By 2030 Los Angeles will be private car driven free“
🔥🔥🔥 pic.twitter.com/QEwuHsBw1L
— Wall Street Silver (@WallStreetSilv) April 12, 2024
„To mora da se uradi zajedno.“
WEF gura ovu agendu već nekoliko godina.
2016. godine, WEF je objavio članak u kojem je najavljivao da javnost mora „da se oprosti od vašeg automobila“.
WEF je nastavio sa iznošenjem plana gde je vlasništvo automobila zabranjeno i ljudi moraju da „zatraže pristup“ vozilu u vlasništvu vlade.
Ova „centralizovana usluga deljenja vožnje” bi se plaćala za korišćenje „digitalnih tokena” koje je građanima izdala vlada, objašnjava WEF.
Izveštaj WEF-a zaključuje:
„Sada je vreme da počnemo da razmišljamo, planiramo i delujemo zajedno kako bismo transformisali naš transportni sistem i naše gradove na način koji koristi svakom članu društva.