Korporacije okreću leđa Prajdu: Sve više brendova odustaje od sponzorisanja LGBT događaja

Korporacije okreću leđa Prajdu: Sve više brendova odustaje od sponzorisanja LGBT događaja

Veliki svetski brendovi povlače se iz finansiranja Prajd manifestacija, a prvi na udaru je Njujork, gde su kompanije počele da otkazuju sponzorstva usred političkih pritisaka i straha od bojkota.

Prema pisanju Wall Street Journal-a, ovakav talas povlačenja nema presedana.

Masterkard se povlači sa „platinastog nivoa“ sponzorisanja, iako će nastaviti ograničeno učešće.

Zabranjena istina: Čovek koji je srušio zapadnu propagandu | Aron Palasios | Mario Zna, 327.

Pepsi, Nisan, Siti banka i PrajsvoterhausKupers takođe neće obnoviti sponzorstva za ovu godinu.

Sličan trend viđen je i u San Francisku i Sent Luisu, gde se povlače giganti alkoholne industrije poput Anhauzer-Buša i Dijaža, iako će Smirnof ostati prisutan.

Neki brendovi ipak ostaju kroz manje štandove i lokalna dešavanja, ali izbegavaju direktno sponzorisanje.

Prema rečima Iv Keler, kopredsednice Asocijacije Prajd organizacija SAD, glavni razlozi su:

  • politički pritisak na agende različitosti i inkluzije (DEI),
  • strah od istraga vlade SAD,
  • sve veći ekonomski rizik zbog Trampovih tarifa.

Istraživanje agencije Gravity Research otkriva da čak 40% direktora planira da ove godine smanji podršku Prajdu, dok je prošle godine taj broj bio samo 9%.

Neki brendovi traže da im se logoi izbrišu sa zvaničnih materijala, kako bi izbegli potencijalne reakcije javnosti i konzervativnih potrošača.

Povlačenje korporacija dolazi u trenutku kada se Prajdu menjaju sponzorski paketi, pa kompanije gube pristup ekskluzivnim marketinškim pogodnostima.

Čini se da era “duginih” logotipa dolazi svom kraju — biznis ne prašta ideološke rizike.

Nulta Tačka/RT

Ne propustite

Inflacija u Srbiji nastavlja da raste, pojedini proizvodi poskupeli 50 odsto

Inflacija u Srbiji nastavlja da raste, pojedini proizvodi poskupeli 50 odsto

Cene proizvoda i usluga lične potrošnje u oktobru 2022. godine,
AI povećava rizik od nuklearnog uništenja

AI povećava rizik od nuklearnog uništenja

OpenAI, kompanija odgovorna za ChatGPT, nedavno je najavila stvaranje novog