SLUČAJNOST?! NOVO IME FACEBOOK-a „META“ NA HEBREJSKOM ZNAČI „MRTAV“

Da li će novo ime društvene mreže, doneti prosperitet ili će se obistiniti zlokobne slutnje, zbog naziva „Meta“?! U svakom slučaju, korisnici se uvereni, da se neće ništa značajnije popraviti kada su u pitanju, zaštita podataka i cenzura na mreži.

Potez kompanije Marka Zakerberga za društvene medije da se rebrendira sa Facebooka u „Meta“ već je dobio reakciju, a korisnici iz celog sveta nemilosrdno objavljuju memove i šale o novom imenu. Novo ime Fejsbuka, „Meta“, izgleda da ima zlokobno značenje na hebrejskom – reč je veoma slična ženskoj verziji reči „mrtav“ na ovom jeziku.

Zbog ovog detalja, govornici hebrejskog pohrlili su na druge platforme društvenih medija kako bi se kikotali zbog rebrendiranja.

Pod heštegom #FacebookDead, izraelski korisnici su podelili svoja razmišljanja o novom imenu kompanije i izvršnom direktoru Marku Zakerbergu, koji je proveo detinjstvo u reformisanom jevrejskom domaćinstvu, a prema rečima korisnika interneta, mogao je da uradi malo više o njegovom rebrandingu.

https://twitter.com/resist2021/status/1454511622274363393?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1454511622274363393%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fsputniknews.com%2F20211102%2Fgrave-error-mark-facebooks-new-name-meta-appears-to-resemble-the-word-dead-in-hebrew-1090415260.html

Neki ljudi su se šalili kako je izbor novog imena „proročanski“ za Zakerbergovu platformu društvenih medija.

https://twitter.com/BarrySwartPhoto/status/1454851758065393664?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1454851758065393664%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fsputniknews.com%2F20211102%2Fgrave-error-mark-facebooks-new-name-meta-appears-to-resemble-the-word-dead-in-hebrew-1090415260.html

Drugi su se prisetili optužbi za plagijat, kada su uočene sličnosti između Metinog novog logotipa i logotipa nemačke zdravstvene kompanije „M-sense Migrane“.

Fajsbuk je 28. oktobra najavio rebrendiranje u Meta nakon što se uspeo odbraniti od lošeg uticaja medija, što je uključivalo niz priča o tome kako platforma nije uspela da zaštiti svoje korisnike od štetnog sadržaja i da se izbori protiv dezinformacija, pod nazivom „Facebook dokumenti“. Priče su zasnovane na internim dokumentima kompanije koje su u štampu procureli posredstvom bivših zaposlenih članova, uglavnom uzbunjivača Frensisa Haugena.

Komentarišući rebrendiranje, Zakerberg je rekao da je to učinjeno kako bi kompanija evoluirala u ono što on opisuje kao „metaverzum“.

„Naš brend je toliko čvrsto vezan za jedan proizvod da nikako ne može da predstavlja sve što radimo danas, a kamoli budućnost“, rekao je on.

U vezi sa „Fejsbuk papirima“, Zakerberg je rekao da je to koordinisan potez novinskih agencija i uzbunjivača u cilju stvaranja „lažne slike“ o njegovoj kompaniji.

NultaTačka/Sputnik

Ne propustite

Svetski ekonomski forum promoviše plan za blokiranje sunčevih zraka „svemirskim mehurima“

Svetski ekonomski forum promoviše plan za blokiranje sunčevih zraka „svemirskim mehurima“

Svetski ekonomski forum (WEF) promoviše plan za blokiranje Sunca korišćenjem
Zakerbergova nova društvena mreža već doživela VELIK PAD! Platforma poznatija kao "Gej Tviter" gubi milione korisnika

Zakerbergova nova društvena mreža već doživela VELIK PAD! Platforma poznatija kao „Gej Tviter“ gubi milione korisnika

Korporativni mediji i njihovi progresivni prijatelji proveli su poslednjih devet