VAŠINGTON: UČENIKU TREĆEG RAZREDA REČENO DA ODGLUMI HITLERA I IZVRŠI SAMOUBISTVO (VIDEO)
Instruktor u osnovnoj školi u Vašingtonu, DC, suspendovan je nakon što je navodno naterao učenike trećeg razreda da ponavljaju scene iz Holokausta, uključujući pretvaranje da kopaju masovne grobnice za svoje drugove iz razreda i simulaciju pucnjave.
Incident se navodno dogodio tokom časa u biblioteci prošlog petka u osnovnoj školi Watkins u američkoj prestonici, navodi se u izveštaju Washington Post u nedelju koji se poziva na imejl direktora škole Mscott Berkowitz. Takođe se smatra da je član osoblja koristio antisemitske uvrede.
Deca su radila na samostalnom projektu, kada im je instruktor očigledno rekao da odglume scene koje uključuju putovanje vozom do logora smrti i ljude koji umiru u gasnim komorama, piše Post. Jednom učeniku je rečeno da prikaže Adolfa Hitlera kako vrši samoubistvo.
BREAKING: @dcpublicschools investigates after 3rd graders say they were forced to reenact Holocaust.
Lesson Fri. reportedly included simulated shootings, kids digging their own graves & a student playing Hitler. I spoke to a mom who didn’t want to be id’d. Latest on @fox5dc 1/2 pic.twitter.com/ysvY1bk4MC
— Lindsay Watts (@LindsayAWatts) December 20, 2021
Iako je nejasno šta je navelo zaposlene da sprovedu rekonstrukciju, jedan roditelj je za list rekao da je, kada su deca pitala zašto su Nemci počinili ova dela, odgovorila da su ljuti „jer su Jevreji upropastili Božić.”
Instruktor, koji je suspendovan do istrage, navodno je rekao učenicima da nikome ne govore o vežbi, ali su oni obavestili svog razrednog starešinu. Čitav razred se kasnije sastao sa školskim timom za mentalno zdravlje, prema pismu koje je poslao Berkowitz.
„Želim da priznam težinu ove loše odluke o nastavi, jer od učenika nikada ne treba tražiti da glume ili prikažu bilo kakav zločin, posebno genocid, rat ili ubistvo“, rekao je Berkowitz u pismu, dodajući da postoje navodi koje je instruktor koristio. „govor mržnje“ tokom časa.
U razgovoru sa lokalnim Fox News-om pod uslovom da ostane anoniman, jedan roditelj je primetio da je bilo „mnogo jecanja, plača i uznemirenosti“ i opisao incident kao „traumatičan“.
Ovo je užasno falsifikovanje istorijske traume o kojoj je bilo neprikladno da osmogodišnjaci uče na ovaj način i ja sam ogorčen.
TV stanica je takođe očigledno kontaktirala instruktora, identifikovali su je kao bibliotekarku, koja je rekla da je „neko pogrešno citirao ono što se tog dana dogodilo u biblioteci“. Ona je negirala da je bilo rekonstrukcije holokausta ili govora mržnje.