CNN JE IZGUBIO 38% GLEDALACA U 2021. GODINI
Si-En-En je uspeo da ostvari izuzetan podvig 2021. TV Mreža, koja trenutno ima potrese zbog niza navoda u vezi sa pedofilijom među svojim osobljem, uspela je da izgubi JOŠ 38 odsto gledanosti.
Prema Nilsen podacima, CNN je zabeležio ogroman pad gledanosti u udarnom terminu radnim danima, dok je MSNBC zabeležio pad gledanosti od 25 odsto za iste termine.
Podaci pokazuju da u proseku 919.000 Amerikanaca gleda MSNBC, dok samo 787.000 i dalje gleda CNN.
Sa ovakvom stopom gledanosti mreže će uskoro prestati sa radom.
U ovom trenutku, svako ko još uvek gleda CNN verovatno ima potpuno ispran mozak ili mu je mozak mrtav. Mreža sada očajnički pokušava da privuče ove zombije da plaćaju svoje usluge pretplatama na kanal.
(Maybe the public interest in the news dropped because most news services are now nothing more than woke, nauseating drivel?)
Outlets hurt by dwindling public interest in news in 2021 https://t.co/mfhy8f8ie4
— Tom Quiggin (@TomTSEC) December 28, 2021
Hauard Stern je nedavno postavio pitanje „ko će dođavola da plati za CNN+?“ uz napomenu da „ljudi ne žele ni CNN. Mislim, da li su sišli s uma?”
Fox News je takođe zabeležio pad od 34 odsto, ali i dalje ima znatno više gledalaca sa prosečnih 2,3 miliona u udarnim satima.
Informativni kablovski kanali takođe su zabeležili značajan pad gledanosti, pri čemu je NBC „Nightly News” zabeležio pad od 14%, a i ABC-jeve „World News Tonight” i „CBS Evening News” zabeležile su pad od 12% u gledanosti.
Podaci su takođe otkrili da su posete veb-sajtovima sa vestima mejnstrim medija opale, pri čemu su jedinstveni posetioci veb-sajta Vašington posta opali za neverovatnih 44% između novembra 2020. i 2021. godine, a Njujork tajms je zabeležio pad jedinstvenih posetilaca od 34%.
Dok analitičari tvrde da je do pada došlo zbog odlaska predsednika Trampa sa funkcije, moglo bi se pretpostaviti da to ima više veze sa bujicom sr*nja koja se izlivaju iz usta svakog voditelja i govorećih glava vidljivih na tv mrežama, i praktično svakog ‘novinara’ koji žalosno pokušava da maskira svoja mišljenja i predstavi ih kao prave vesti u Postu i Tajmsu.
MARIO ZNA i SAŠA RADULOVIĆ- Sledi ekonomska kriza, deo njihovog plana- Mediji ćute o referendumu