VIRTUELNA STVARNOST MOŽE DOVESTI DO BOLNIČKE POSTELJE U STVARNOM SVETU
Metaverzumi budućnosti nisu sigurni. Ovi digitalni svetovi mogu zaista da dovedu osobe koje ih koriste do ozbiljnih povreda.
Drugi aspekt takve VR/AR tehnologije jesu povrede koju uzrokuje svojim korisnicima u realnom vremenu. Kako bi se maksimalno iskoristila virtualna stvarnost i proširena stvarnost, trenutna tehnička podrška zavisi od naočara koje u potpunosti odseku korisnika od njegovog fizičkog okruženja.
Virtuelna stvarnost može izazvati ozbiljne povrede
Ako obavljate aktivnosti za koje je potrebna velika snaga, potrebna vam je traka slična onoj za trčanje i sigurnosni pojasevi kako biste bili sigurni. Ali to je skupa oprema i većina korisnika metaverzuma jednostavno neće imati prostora da celu prostoriju posvete digitalnim svetovima.
Mnogi korisnici koji su već prijavljeni na metaverzum prijavljuju povrede, od benignih fraktura do ozbiljnijih povreda. Prema Wall Street Journal-u, virtuelna stvarnost šalje ljude u hitnu pomoć.
Kada ste uronjeni u digitalno okruženje, lako je zaboraviti svoja prostorna ograničenja, uzrokujući povrede. Prema WSJ-u, ljudi koriste virtuelnu stvarnost za treninge i igre, lomeći sebi kosti, iščašuju ramena i slučajno udarajući prolaznike.
Futurizam je jednog 31-godišnjeg Nemca doveo do slomljenog vrata, a samo je igrao igricu u virtualnoj stvarnosti, pretrpevši tako traumatsku frakturu od intenzivnog ponavljanja pokreta tokom igranja u VR-u.
Većina tehnoloških kompanija koje proizvode VR tehnologiju takođe isporučuju sigurnosni priručnik s mrežama označenim kao sigurne granice za igrača. Iako bi to moglo biti od pomoći, možda su potrebna prilagođenija rešenja za sprečavanje VR povreda, posebno imajući u vidu virtuelnih platformi sa slušalicam i naočarima za virtualnu stvarnost koje su svedočile porastu prodaje od 70% u 2021.