NOVO NORMALNO?! Direktor Booking-a otpustio nekoliko hiljada radnika putem video poruke
Web stranica za putovanja otpustila je gotovo sve svoje zaposle u službi za korisničku podršku.
Izvršni direktor Booking.com-a Glenn Fogel otpustio je 2.700 službenika iz odseka korisničke podrške putem video poruke u petak, usred planova reorganizacije. Kompanija prenosi skoro sve svoje korisničke usluge na giganta za spoljne poslove Majorel u drugom kvartalu godine.
Ukupno 12 od 14 Booking.com odeljenja za korisničku podršku širom Evrope, Azije i Pacifika i Amerike će potpasti pod reorganizaciju. Ovo je potrebno kako bi se osiguralo da kompanija ostane “ dovoljno fleksibilna „, posebno u mirnijim periodima kada je potrebno manje osoblja, rekao je Fogel u videu, a citira Dutch News. Za sada to neće biti pogođene samo kancelarije u Amsterdamu i Mančesteru.
OVO GLEDA CELA SRBIJA! PROF. DR BRANIMIR NESTOROVIĆ U BUNKERU!
Svim zaposlenima koji su potpali pod reorganizaciju ponuđen je šestomesečni ugovor u kompaniji Majorel sa sedištem u Luksemburgu, koja pruža korisničke usluge kompanijama širom sveta.
Vest je razbjesnila zaposlene, ostavljajući mnoge zabrinute da će im se uslovi rada promeniti ako prihvate prelazak u Majorel.
“ Ovo je tužna vest koju smo dobili danas bez prethodnog upozorenja, bez ponuđenih paketa, bez otpuštanja“, rekao je jedan od pogođenih radnika za DutchNews.
Ovo je drugo masovno otpuštanje na Booking.com-u u dve godine. Ukupno je 4.000 ljudi otpušteno iz kompanije od početka histerije Covid-a 19.
To takođe nije prvi put da su zaposleni putem interneta obavešteni o otpuštanju bez prethodnog upozorenja. U decembru prošle godine, američki startup za hipotekarne kredite Better.com otpustio je 900 zaposlenih putem Zoom webinara bez prethodne najave i samo nekoliko dana pre praznika.