CNN-ova doktorka koja je promovisala MASKE i VAKCINE sada priznaje da su mere ugrozile njenu decu
Medicinska analitičarka CNN-a dr Leana Ven, koja je dve godine bila jedan od najjačih zagovornika maski i nošenja maski u školama, sada priznaje da je prisiljavanje njenog deteta da ih nosi štetilo njegovom razvoju.
Kao što smo ranije primetili , Ven je pre nekoliko meseci počela da se izvlači priznavanjem da maske ne deluju u zaustavljanju širenja COVID-a, dalje izjavljujući da bi „odluka o nošenju maski trebalo da pređe sa obaveze vlade na individualni izbor“.
Već dva meseca pre toga, Ven se zalagala da Bajdenova administracija „dalje ograniči aktivnosti nevakcinisanih “.
"The science has changed." @DrLeanaWen explains why she supports lifting some pandemic restrictions and thinks the decision to wear a mask should shift from a government mandate to an individual choice. pic.twitter.com/vaiybBBF2b
— Anderson Cooper 360° (@AC360) February 8, 2022
Ven je takođe ranije učvrstila svoj fašizam kada je okrivila ljude koji se nisu vakcinisali za izbijanje novog talasa korone, dok je tvrdila da se vakcinisanima ne može verovati.
Ven je takođe pozvala da se „ljudima oteža da ostanu nevakcinisani“ ograničavanjem njihovih društvenih sloboda.
Ona je tvrdila da „ljudima mora da bude teško da ostanu nevakcinisani“, tvrdeći da to trenutno nije teško (iako je grupa demonizovana i diskriminisana na dnevnoj bazi).
Ven je takođe ranije izjavila da deca koja se vraćaju u školu moraju da budu primorana da nose industrijske maske za lice i da treba da budu podvrgnuta nedeljnim testovima na COVID dok ne budu potpuno vakcinisana.
Sada, međutim, Ven kaže da maskiranje dece ima previše nedostataka.
U tekstu za The Washington Post, Ven navodi „Postalo je jasno da cilj kojem sam se nadala – obuzdavanje covid-a 19 – nije dostižan. Ovaj koronavirus je tu i tu će ostati.”
„Sa ovim novim, neodređenim vremenskim okvirom, kalkulacija koristi i rizika mera ublažavanja dramatično se promenila. Bila sam voljna da ograničim aktivnosti svoje dece na godinu ili dve, ali ne i na celo detinjstvo“, nastavlja ona.
Many on Twitter have asked–how did I go from being extremely cautious with #covid19 precautions for nearly two years to now resuming pre-pandemic activities, including not masking my young kids at school?
I explain in this @postopinions column 🧵: https://t.co/3UGUxWvCH7
— Leana Wen, M.D. (@DrLeanaWen) August 23, 2022
Ven takođe priznaje da je „Maskiranje štetilo jezičkom razvoju njenog sina, a ograničavanje vannastavnih i društvenih interakcija dece bi negativno uticalo na njihovo detinjstvo i ometalo moju sposobnost za rad.“
Kao što smo ranije istakli, zaključavanje i maskiranje posebno su imali ogroman štetan uticaj na decu.
Studija u Britaniji pokazala je da mnoga deca koja polaze u osnovnu školu imaju ozbiljno nerazvijene verbalne veštine, pri čemu mnoga ne mogu da izgovore ni svoje ime.
Prema logopedima, nošenje maski je izazvalo povećanje od 364% pacijenata sa problemima govora.
A speech therapist says her clinic has seen a "364% increase in patient referrals of babies and toddlers"
"For some kids, they can workaround the mask and still learn to speak perfectly fine, but for others, it can cause speech delays" pic.twitter.com/3YsWJIEpDU
— The Post Millennial (@TPostMillennial) January 26, 2022
Druga studija je otkrila kako su srednja ocena koeficijenta inteligencije male dece rođene tokom pandemije pala za čak 22 poena, dok su verbalne, motoričke i kognitivne performanse stradale kao posledica zatvaranja.
Studija objavljena u časopisu Royal Societi Open Science otkrila je da su mere u Velikoj Britaniji uzrokovale da oko 60.000 dece pati od kliničke depresije.
Brojke pokazuju da je 400.000 britanske dece prošle godine upućeno specijalistima za mentalno zdravlje zbog stvari kao što su poremećaji u ishrani i samopovređivanje.
Stručnjaci za obrazovanje tvrde da je prisiljavanje školaraca da nose maske za lice izazvalo dugotrajnu psihološku traumu.
Izveštaj Ofsted-a je takođe upozorio na ozbiljna kašnjenja u učenju uzrokovana ograničenjima zaključavanja.
„Deca koja imaju dve godine biće okružena odraslima koji nose maske ceo život i zbog toga neće moći da redovno vide pokrete usana ili oblik usta“, navodi se u izveštaju .
Druga studija iz Nemačke koja je otkrila da je sposobnost čitanja dece naglo opala u poređenju sa vremenom pre COVID-a zahvaljujući politici zatvaranja koja je dovela do zatvaranja škola.