Australijske banke prihvataju digitalni ID
Najveće australijske banke: ANZ, CBA, NAB i Westpac, zadovoljne su EFTPOS-ovim platnim sistemom poznatim kao ConnectID za pružanje nacionalnog digitalnog ID-a.
Ali ako ste u Australiji – ili na Novom Zelandu – šta to znači?
Velike banke koje stoje iza ovoga su “iznenađujuće” poznate kao „velika četvorka“ – dakle, prividno, sve ostaje unutar „velike finansijske porodice“?
Ono što EFTPOS (stilizovano kao „eftpos“) znači je „elektronski transfer sredstava na prodajnom mestu“ – (ako ste u Singapuru, možda ga znate kao „NETS“). To je sistem elektronskog plaćanja koji uključuje elektronske transfere sredstava na osnovu korišćenja debitnih ili kreditnih kartica, na platnim terminalima koji se nalaze na prodajnim mestima.
Australia’s Payments Plus (AP+) – opisan kao broker za inicijative digitalnog identiteta iza EFTPOS-a i BPAY-a – objavio je tu najavu. A BPAY je australijska kompanija za elektronsko plaćanje računa koja radi sa onlajn finansijskim institucijama, mobilno ili telefonsko bankarstvo sa registrovanim izdavaocima računa.
(Za one koji uživaju u putovanju niz zečju rupu finansijskog tržišta, BPAY je podružnica u potpunom vlasništvu kompanije Cardlink Services Limited – koja je, zauzvrat, u jednakom vlasništvu četiri najveće banke koje posluju u Australiji: Australia and New Zealand Banking Group, Commonvealth Banka, Nacionalna banka Australije i Westpac – isti entiteti koje smo spomenuli na vrhu članka).
KLINTONOVA donela odluku- Neće se više kandidovati za mesto predsednika SAD
Sa tim informacijama i krugom „bankarske zavere“ – da vidimo šta zapravo znači digitalni ID velike australijske banke – posebno za one koji ne mogu da pobegnu od toga.
To bi trebalo da bude „besprekorno iskustvo onlajn provere identiteta“ – kako je izjavila izvršna direktorka AP+ Lin Kraus, u citatima koje citiraju mediji prilagođeni biometrijskoj industriji.
To što bi gomila konglomerata zapravo mogla da radi zajedno kako bi – konačno – učinila da bankarska i platna iskustva budu „glatka i neprimetna“ – tj. „neprimetna“ za njihov posao – čak i nije toliko strašno.
To je njihov posao, to je problem.
Ali sada je očigledno da je traženje od postojećih klijenata („žrtve“) da pristanu na to sasvim drugi nivo.
Sledi razotkrivanje SVIH GLOBALNIH prevara- ISTINA je pronašla PUT
Mnogi koji ovo primećuju verovatno će to videti kao pobedu, isto kao šef odeljenja za digitalne podatke i analitiku Nacionalne australijske banke (NAB) Angela Mentis, koja je rekla da je prioritet banke da pomogne „da se digitalni identitet oživi (…) da omogućite klijentima izbor – da verifikuju svoj identitet kako i kada žele, istovremeno osiguravajući zaštitu privatnosti i ličnih podataka”.
Klijenti banaka će uzeti ovu vrstu propagande od dobrih reči kao ponavljanje onoga što se nadaju da će čuti od korporacija – bez vidljivih dokaza – da je to ono što hoće.
I čovek se nada – da je sve kako su predstavili.