NEW YORK TIMES OTKRIO! INFLUENSERI PLAĆENI DA OHRABRUJU DECU DA SE VAKCINIŠU
„Influenseri“ na TikTok-u, Twitch-u, YouTube-u i Instagramu su plaćeni 1.000 dolara mesečno od strane državnih i lokalnih vlasti koje rade zajedno sa Belom kućom, da bi promovisali eksperimentalne vakcine Big Pharm-e svojoj dečijoj publici.
UKOLIKO ŽELITE DA DOĐETE DO SLOBODNIH, PROVERENIH I ZABRANJENIH INFORMACIJA, PRATITE REDAKCIJU NULTE TAČKE NA TELEGRAMU – ,,Nulta Tačka – Telegram kanal”
Potencijalno ilegalni propagandni program koji finansira vlada namenjen deci i detaljno je opisan u nedelju u sjajnom članku iz New York Times-a.
In addition to the efforts by the White House, state and local governments have begun paying “local micro influencers” — those with 5,000 to 100,000 followers — up to $1,000 a month to promote Covid-19 vaccines to their fans. https://t.co/5f0CC3x50K
— NYT Media (@nytmedia) August 3, 2021
Iz New York Times-a:
U borbi protiv laži u vezi sa vakcinama, vlasti regrutuju „vojsku influensera“
Bela kuća se udružila sa zvezdama TikTok-a, dok neke države plaćaju „lokalne mikro-influensere“ za kampanju vakcinacije.
Autor Taylor Lorenz
1. avgusta 2021
LOS ANĐELES – Ellie Zeiler (17), kreatorka sa TikTok-a sa preko 10 miliona pratilaca, u junu je primila email-poruku od Village Marketing-a, uticajne marketinške agencije. Rečeno joj je da se obraćaju u ime druge stranke: Bele kuće.
Da li bi gospođica Zeiler, maturantkinja koja obično objavljuje kratke video zapise o modi i stilu života, bila voljna, pitala se agencija, da učestvuje u kampanji koju podržava Bela kuća da ohrabruje svoju publiku da se vakciniše protiv koronavirusa?
„Postoji ogromna potreba za podizanjem svesti u rasponu od 12 do 18 godina“, napisao je Village Marketing na poslovnu e-poštu gospođice Zeiler. „Brzo radimo i imamo samo nekoliko slobodnih mesta za popunjavanje, pa nas obavestite što je pre moguće.“
Gospođica Zeiler se brzo složila, pridruživši se širokoj kampanji koju vode influenseri kako bi predstavila svojim pratiocima sve hitniji izazov u borbi protiv pandemije: vakcinisanje mlade populacije, koja ima najnižu stopu inokulacije od bilo koje starosne grupe u Sjedinjenim Državama.
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
[…] Da bi došla do ovih mladih ljudi, Bela kuća je okupila eklektičnu vojsku od više od 50 Twitch streamer-a, YouTube-era, TikToker-a i 18-godišnju pop zvezdu Oliviju Rodrigo, svi su sa ogromnim brojem pratilaca. Državne i lokalne vlade započele su slične kampanje, u nekim slučajevima plaćajući „lokalnim mikro influenserima“-onima sa 5.000 do 100.000 sledbenika – do 1.000 dolara mesečno za promociju vakcina protiv Covid-19 svojim obožavaocima.
Propagandni pokret organizovala je Bela kuća razgovarajući zajedno sa „influenserima na mreži“ na „nekoliko neformalnih brifinga preko Zoom-a“, objavio je Times.
Od tada je Bajdenova administracija pokrenula značajne razgovore sa dr Faučijem i dovela gospođicu Rodrigo u Belu kuću, koja je pozvala ljude da „zaista dođu na mesto vakcinacije“.
[…] „Nisam brinula o reakciji“, rekla je Christina Najjar(30), zvezda TikTok-a poznata na mreži kao Tinx. „Pomoći u promovisanju o važnosti vakcinacije bila je prava stvar.“
Gospođa Najjar je rekla da je bila oduševljena kada joj se Bela kuća obratila preko svog menadžera u junu. Ubrzo je na Instagramu objavila video zapis sa – pitanjima i odgovorima – o vakcinama sa dr Entoni S. Faučijem, direktorom Nacionalnog instituta za alergije i zarazne bolesti.
Imajte na umu da Zeiler ni u jednom od ovih video zapisa nije otkrila da ih snima kao deo propagandne kampanje Bele kuće.
Prilično je smešno kako ona kaže da je cela privlačnost da budete vaksisani u tome što ne morate da nosite masku jer se maske nalažu čak i za vakcinisane (koji šire kovid barem onoliko koliko i nevakcinisani ako ne i više nego nevakcinisani) u celoj zemlji.
U februaru je Kolorado dodelio ugovor u vrednosti do 16,4 miliona dolara kompaniji Idea Marketing iz Denvera, koji uključuje program za plaćanje influensera u državi od 400 do 1.000 dolara mesečno za promociju vakcina.
Jessica Bralish, direktorka komunikacija u Odeljenu za javno zdravlje Kolorada, rekla je da su uticajni ljudi plaćeni jer se „od previše zajednica traži se da se besplatno obrate svojim zajednicama. A da bismo bili pravični, znamo da ljudima moramo nadoknaditi njihov rad. ”
Kao deo posla, uticajni ljudi su pokazali mesto gde su im u ruke ubrizgane vakcine, koristeći emotikone i selfije da istaknu postignuće. „Pridružila sam se klubu Pfizer“, nedavno je objavila Ashlei Cummins, uticajna osoba za modu i stil u Boulder-u, Kolorado, držeći svoju karticu sa potvrdom o vakcinaciji u nasmejanom selfiju. Dodala je emoji sličicu sa maskom i emoji sličicu sa aplauzom.
„Woohoo! Ovo je tako uzbudljivo! ” prokomentarisao je jedan obožavatelj.
Objave autora u kampanji sadrže i rečenicu koja mnogo otkriva „plaćeno partnerstvo sa Odsekom za javno zdravlje i životnu sredinu Kolorada“.
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Patricia Lepiani, predsednica Idea Marketinga, rekla je da su lokalni mikro influenseri traženi jer mogu delovati autentičnije od nacionalnih zvezda sa medija. „Kampanje vakcinacije će biti efikasne samo ako poznajete svoju zajednicu“, rekla je ona.
[…] Druga mesta, uključujući New Jersey, Oklahoma City County i Guilford County, NC, kao i gradovi poput San Jose-a, Kalifornija, radili su sa agencijom za digitalni marketing XOMAD, koja identifikuje lokalne influensere koji mogu pomoći u emitovanju informacija o javnom zdravlju u vezi sa vakcinama.
Interesovanje vlada za kampanje naglo je poraslo u proteklih nedelju dana, rekao je Rob Perry, izvršni direktor XOMAD-a, dok je rasla zabrinutost oko širenja Delta varijante virusa. On je dodao da „kada veliki broj uticajnih ljudi objavi svoje postove u istom vremenskom periodu, stopa vakcinacije raste“.
Za gospođicu Zeiler, zvezdu TikTok-a, stvari su se brzo promenile nakon što se prijavila da učestvuje u kampanji vakcinacije koju podržava Bela kuća. U junu je vodila onlajn razgovor sa doktorom Faučijem, koristeći priliku da priguši lažne glasine da vakcine izazivaju neplodnost. To je bila teorija zavere koju je čula od prijatelja i koju je videla na svojoj TikTok stranici „Za tebe“.
„Kad sam videla tu objavu, morala sam da ga pitam o tome“, rekla je. „Bilo je nekako tužno videti ga kako je rekao, ne, to nije istina.“
Gospođa Zeiler je od tada koristila svoje snimke sa dr Faučijem za druge platforme, uključujući Instagram, i stvorila originalni sadržaj za YouTube koji promoviše vakcine. U jednom video snimku od 47 sekundi govorila je direktno u kameru, otkrivajući razloge zbog kojih se vakcinisala i zašto bi to trebalo da učine i drugi. „Prvi razlog“, izjavila je ona, „možete ići gde god želite.“
Gospođica Zeiler je u jednom intervjuu rekla da njen posao nije obavljen. „Znam da neću stati dok svi moji sledbenici ne budu bezbedni i vakcinisani“, rekla je.
Vlastiti podaci CDC-a pokazuju da mladi ljudi od 0 do 19 godina imaju stopu preživljavanja od 99,997% od Covid-a.
U međuvremenu, novo istraživanje koje je CDC objavio prošle nedelje otkrilo je „9.246 neželjenih događaja prijavljenih među adolescentima od 12 do 17 godina“ nakon uzimanja Pfizer vakcine, „uključujući 863 ozbiljna događaja, 14 smrtnih slučajeva i 397 izveštaja o miokarditisu [upala srčanog mišića],” izvestio je Children’s Healt Defense u ponedjeljak.
„Među onima koji su umrli, četvoro su bili u dobi od 12 do 15 godina, a 10 smrtnih slučajeva je bilo u dobi od 16 do 17 godina“.
Initial autopsy results showed the previously healthy boy suffered from myocarditis, an inflammatory heart condition CDC officials have acknowledged is "likely" linked to mRNA COVID vaccines.
SUBSCRIBE #TheDefender: https://t.co/zL66Edfiw5https://t.co/ByRyMuazAQ
— Robert F. Kennedy Jr (@RobertKennedyJr) June 24, 2021
In exclusive The Defender interview, 18-year-old Isaiah Harris + his father described how Isaiah had to be hospitalized within 48 hours of second dose of Pfizer vaccine + subsequently had a heart attack.
SUBSCRIBE to #TheDefender: https://t.co/zL66Edfiw5https://t.co/3UR2mjV5LL
— Robert F. Kennedy Jr (@RobertKennedyJr) June 22, 2021
Another horrifying story! OSU student, elite athlete + member of ROTC developed severe heart complications following his second dose of Pfizer’s COVID vaccine.
SUBSCRIBE to #TheDefender: https://t.co/zL66Edfiw5https://t.co/oXQRGDoXNK
— Robert F. Kennedy Jr (@RobertKennedyJr) June 21, 2021
Simone Scott underwent a heart transplant one month after developing what her doctors believe was myocarditis following her second dose of Moderna. She received the second vaccine May 1 and died June 11.
SUBSCRIBE to #TheDefender: https://t.co/zL66Edfiw5https://t.co/Ne1lq7CLsi
— Robert F. Kennedy Jr (@RobertKennedyJr) June 15, 2021
EXCLUSIVE INTERVIEW: 21-year-old NJ student suffered severe heart inflammation after receiving second dose of Moderna’s COVID vaccine. Justin Harrington, whose school required him to get the vaccine…
SUBSCRIBE to #TheDefender: https://t.co/zL66Edfiw5https://t.co/W9JxP3RMkp
— Robert F. Kennedy Jr (@RobertKennedyJr) June 15, 2021
People injured by COVID vaccines are asking for help on GoFundMe as the U.S. government shields vaccine makers from liability.
SUBSCRIBE #TheDefender: https://t.co/zL66Edfiw5https://t.co/361lGVhZJv
— Robert F. Kennedy Jr (@RobertKennedyJr) July 8, 2021