Ko se pretplati, MANJE REKLAMA! Elon Mask predstavio specijalnu TVITER PRETPLATU u iznosu od 8. dolara!
Elon Musk je u utorak najavio da će Tviter pokrenuti mesečnu pretplatu od 8. dolara (8,10 evra). Time će korisnici kupiti plavi sertifikat i biti manje izloženi oglašavanju.
Društvena mreža već nudi pretplatu, ali novi vlasnik želi da pokrenuti skuplju i šire prihvaćenu uslugu, kako bi povećao prihod platforme.
Trenutni sistem visokog građanina i seljaka, onih koji imaju plavu kvačicu i onih koji nemaju “je sranje”, rekao je vlasnik Telse i osnivač Space X-a.
Moć ljudima
„Moć ljudima! Plavi sertifikat za 8. dolara mesečno,“ rekao je Mask.
Maskova ponuda objedinjuje Tvitter Blue – već uspostavljenu pretplatu od 5$ mesečno za lepši režim čitanja i alate za uređivanje, sa mogućnošću da nalozi koji ispunjavaju uslove verifikuju i svoj identitet sa plavom značkom.
Trenutno samo određeni profili mogu tražiti takvu autentičnost. To uključujuće vlade, kompanije, medije i političke, kulturne ili sportske ličnosti.
Takođe, značke se mogu opozvati ako ne poštuju pravila platforme.
Reakcije korisnika Tvitera bile su različite. Neki su pohvalili ovaj potez rekavši da je trenutni sistem nepravedan. Drugi su postavili pitanje da li bi verifikacija uspela?
Musk, koji je u četvrtak preuzeo Tviter, zamolio je inženjere da neumorno rade na remontu sistema.
On je rekao da će pretplatnici imati i druge pogodnosti: njihovi tvitovi će se pojavljivati kao prioritetni, moći će da postavljaju duže video-snimke i audio poruke.
Plus, pretplaćenik korisnicima biće prikazano „upola manje oglasa“.
Cena pretplate će biti prilagođena u skladu sa valutom svake zemlje.
„To će takođe doneti prihod Tviteru da bi nagradio kreatore sadržaja“, rekao je Mask.
Najbogatiji čovek na svetu je od početka svoje ponude za preuzimanje Tvitera ponovio da će uzdrmati Tviter, rekavši da želi da „pomogne čovečanstvu“.
Sloboda na Tviteru
Da, pretplata na tviteru će baš biti od pomoći čovečanstvu. Sloboda govora na Tviteru i manja količina oglašavanja će spasti čovečanstvo.
Mada društvene mreže igraju veliku ulogu u modernom svetu, nije zdravo za društvo i pojedince da očekuju pomoć od najbogatijeg čoveka na svetu.
Biznismen stvara profit, a ne pravdu, to bi trebalo da je jasno.
Kao i to da samo sami sebi možemo pomoći, i niko drugi.