KLIMATSKA AGENDA: Putnici WIZZ AIR-A moraju da plate POREZ na EMITOVANJE C02!
Klimatsko ludilo novog nivoa: Wizz-Air uvodi porez na ugljen-dioksid koji plaćaju putnici kupovinom avionskih karata!
Wizz Air pokrenuo je novi program nadoknade ugljenika, u skladu sa drugim avio-kompanijama širom sveta. Nova usluga omogućava putnicima da unesu detalje svog leta, dobiju ugljenični otisak i nadoknade troškove.
Sredstva zatim idu na dva sertifikovana projekta za smanjenje ugljenika.
Inače, kada sam leteo za Srbiju ove godine, platio sam gotovo 3. Eura poreza na emitovanje ugljen-dioskida. Čisto da se zna, plaća se automatski, nemate izbora da izbegnete.
Ako ne želite da platite porez, možete da doplivate sa Malte do Majdanpeka, preko Mediteranskog mora, pa ka reci Pek. ( Petar Blagojević ).
Nego, hajde da vidimo, kako bi to da nas pelješi Wizz Air.
Carbon-offset program
Naplaćivanje emisije ugljenika postala je prilično popularana opcija u vazduhoplovnoj industriji tokom proteklih godina.
A sve to iz razloga jer “pokušavaju da se bore” sa visokim emisijama ugljen-dioksida koje nastaju letenjem.
Naplata poreza za emisiju CO2 pojavila se kao jedinstvena opcija koja omogućava avio-kompanijama da smanje svoj uticaj na životnu sredinu tako što će putnici platiti malo više novca, nego što bi to bilo bez ove vrste poreza.
Koliko se plaća tiranski porez na CO2?
Za hipotetičku rezervaciju povratnog putovanja od London Lutona do Atine, po ceni od 49,98 evra), naknada za emisiju ugljenika je 6,74 evra (8,2 dolara).
Ova cifra će nadoknaditi zapanjujućih 784 kg emisije CO2 dva leta od tri ipo sata.
Ovo je skoro 14% vrednosti karte, drastično više od kompenzacionih naknada konkurenata kao što je Ryanair (koji naplaćuju 2 USD po letu).
Međutim, ova cifra će varirati za svakim letom, a putnici bi mogli da odluče da plate niže zahvaljujući fleksibilnosti.
Više “zelenih” mera
Wizz Air je uveo nekoliko mera za smanjenje sagorevanja goriva po svakom letu.
Ovo uključuje male mere kao što je smanjenje konfiguracije zakrilaca pri poletanju i sletanju.
Samo ovom merom može se uštedeti 2.000 tona goriva svake godine!
Avio-kompanija je takođe nedavno istakla svoje nove mere, a CCO Marion Geoffroi je rekla sledeće:
„Nastojimo da budemo najzelenija avio-kompanija, jer naporno radimo na kontinuiranom smanjenju našeg uticaja na životnu sredinu. Kroz širok spektar inicijativa za održivost, ponosni smo što već imamo jednu od najnižih stopa emisija u Evropskoj vazduhoplovnoj industriji”.
Iako su ovo pozitivni koraci Wizz Air-a, avio-kompanije će možda morati da učine više da smanje svoj ukupni ugljenični otisak.
Pored ovoga, kako se navodi, Wizz air može dobavljati drugu vrstu goriva i naručiti nove avione sa drugačijim dizajnom kako bi smanjio emisiju ugljen-dioskida
Korak po korak, stiže “porez na dizasnje”
Ako se ovakav tempo nastavi, izgleda će uskoro stići i porez na disanje, tj. Izdisaje ugljen-dioksida u atmosferu samim vašim disanjem.
Pošto neprestano i neodgovorno konstantno Vašim disanjem ispuštate ugljen dioksid, možda bi bilo dobro da za to platite porez, jer emitovanjem ugljenika štetite planeti.
Pa ako želite da smanjite emisiju ugljenika, onda biste mogli da manje trčite, time biste sporije disali, i manje izdisali ugljen-dioksida. Mogli biste se naviknuti i da unosite manji nivo kiseonika, i duže zadržavate dah.
Ko zna, možda nam jednog dana Blic ili Kurir naprave članak sa “TOP DESET” saveta za menje izdisanje ugljen-dioksida”.
Šalu na stranu, do tada se očigledno veliki gigatni avio-industrije prilagođavaju klimatskim zakonima, i time nas polako uvode u Veliki Reset, ne ostaje nam ništa drugo nego da prkosimo, kao tokom PANDEMIJE.
Ako ste hteli da živite normalno, morali ste da plaćate kazne za nenošenje brnjica. Sada, ako želite putovati nomralno, morate da platite porez.
I platite, jer nije njima do para, već vaz porezom na ugljenik žele odviknuti od putovanja, normalnog života i aktivnosti.
A to je nešto što nam ne smeju oduzeti, bez obzira u kakvom svetu živimo.