Modna kuća „Balensijaga“ se izvinjava zbog promocije sado-mazo medvedića za devojčice

Modna kuća "Balensijaga" se izvinjava zbog promocije sado-mazo medvedića za devojčice

Fotografije su uklonjene sa interneta nakon što su mnogi kritikovali sado-mazo medvediće koje drže male devojčice kao deo nove promocije brenda

Modna kuća je objavila izvinjenje preko Instagrama za „uznemirujuć“ i „neoodobren“ sadržaj, kao i da ne podržavaju nikakvu vrstu zlostavljanja i da se zalažu za bezebednost i zdravlje dece.

Ova kampanja je uznemirila javnost i izazvala mnogobrojne rekcije. Mnogi se oglašavaju na društvenim mrežama. Neki smatraju da nije moguće da se kampanja tako velikog brenda objavi bez prethodne provere i odobrenja, dok drugi govore da izvinjenje preko Instagram storija ne može biti dovoljno za ovakav „propust“.

https://twitter.com/shoe0nhead/status/1594532715126202368?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1594532715126202368%7Ctwgr%5E7444cd66da719cb9a988b4349c5cc71c31d91f00%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Frt.rs%2Fnews%2F7450-balensijaga-deca-kampanja-neprikladna%2F

Pored samih fotografija sa snimanja, koje uključuju decu koja drže plišane medvediće u kožnoj opremi i sa lancima, mnogi su skrenuli pažnju i na raniju kampanju sa „Adidasom“ gde su se na fotografiji videli papiri na stolu, za koje su Tviter korisnici su ustanovili da je u pitanju dokument Vrhovnog suda SAD o dečijoj pornografiji. Ovo dovodi u pitanje “Balensijagine“ tvrdnje da su ove sadašnje objave bile neodobrene i neplanirane.

Child holding bondage teddy bear

https://twitter.com/ProdukcijaNT/status/1595380753784791044

Jedan korisnik je povezao knjigu u pozadini jedne od „Balensijaginih“ Instagram objava sa ovim skandalom, takođe uklonjenih. Knjiga je o belgijskom umetniku Mikelu Boremansu, koji je poznat po nadrealnim prikazima. Postoji nekoliko slika ovog umetnika koje prikazuju decu u morbidnim situacijama. Iako je u pitanju metaforički opis i satiričan kontrast zla i nevinog, lako je napraviti vezu sa ekspolatacijom dece u ovoj kampanji.

Mnogi povezuju „Balensijagin“ odlazak sa Tvitera u oktobru ove godine, sa ovim skandalom, smatrajući da je napuštanje bilo unapred smišljeno zbog planirane kontroverzije koju će ovakva kampanja doneti. Korisnici dodaju da je licemerno od modne kuće da odbaci Kanje Vesta zbog uvredljivih komentara, a da sami promovišu veoma opasne teme.

https://twitter.com/xhoop/status/1594705816623382528?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1594705816623382528%7Ctwgr%5E7444cd66da719cb9a988b4349c5cc71c31d91f00%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Frt.rs%2Fnews%2F7450-balensijaga-deca-kampanja-neprikladna%2F

„Balencijaga“ je ranije danas uklonila sve objave sa Instagrama.

Kering, kompanija koja je vlasnik ovag modnog brenda, još se nije javno oglasila. Ljudi na društvenim mrežama pozivaju poznate ambasadore ovog brenda, poput Kim Kardašijan, da se oglase i obustave saradnju.

Nulta Tačka/RT

Ne propustite

ITALIJA: HRABRI LEKARI NUDE ZELENE SERTIFIKATE, A I GRAĐANI SE SAMI SNALAZE ZA PROPUSNICU

Tek što je u Italiji uvedeno obavezno posedovanje „super zelene

Revolucija u hirurgiji: Prvi autonomni robot uspešno izveo složenu operaciju bez pomoći čoveka

Naučnici sa Džons Hopkins univerziteta pomerili su granice medicinske tehnologije