Svetski Ekonomski Forum tvrdi da ljudi NEMAJU PRAVA da voze kola već moraju da ih DELE ILI prosto šetaju
Svetski ekonomski forum Klausa Švaba je izjavio da ljudi nemaju pravo da poseduju sopstveni automobil i umesto toga mogu da „šetaju ili dele“. Prema WEF-u, previše ljudi poseduje sopstvena vozila i ova situacija se mora ispraviti tako što će se njihova cena izbaciti sa tržišta.
Hiljade privatnih aviona lete u Davos svake godine na godišnji samit wEF-a, ali prema Klausu Švabu obični ljudi ne bi trebalo da poseduju sopstveni automobil.
U dokumentu koji je objavio wEF, elita Davosa tvrdi da zajedničko korištenje automobila mora postati deo „ kružnog pristupa “ kako bi se smanjile globalne potražnje za plemenitim metalima i fosilnim gorivima.
Globalne elite u Ženevi, u Švajcarskoj, sada upućuju svojim mladim globalnim liderima ugrađenim u vlade širom sveta da previše ljudi poseduje privatna vozila i da se njihova cena mora povući sa tržišta ogromnim povećanjem cena gasa.
INFORAT SE NASTAVLJA! NE PROPUSTITE NOVU EPIZODU PODKASTA MARIO ZNA
Navodeći činjenicu da se „prosečan automobil ili kombi u Engleskoj vozi samo 4% vremena “, WEF tvrdi da to znači da ljudi u razvijenim zemljama, uključujući Sjedinjene Države, ne bi trebalo da imaju pravo da poseduju sopstveni automobil. Ljudi bi trebalo da prodaju svoje automobile i šetaju ili dele jer su „platforme za deljenje automobila kao što su Getaround i BlueSG već iskoristile tu priliku da ponude vozila gde plaćate po satu korišćenja.”
I to nisu samo automobili.
Kraj privatnog vlasništva je od suštinskog značaja , prema WEF-u, i može se primeniti na sve, od automobila do privatnih kuća , pa čak i na principe dizajna širom grada.
„ Proces dizajna koji se fokusira na ispunjavanje osnovnih potreba umesto na dizajniranje za kupovinu proizvoda je fundamentalan za ovu tranziciju“, navodi WEF. “ Ovo je način razmišljanja koji je potreban za redizajniranje gradova kako bi se smanjila privatna vozila i druge upotrebe.“
Čini se da deo „ kružnog pristupa “ podstiče ionako visoke cene gasa još više.
U članku objavljenom ranije ovog meseca, WEF je uputio poziv svojoj legiji mladih globalnih lidera, navodeći da cene gasa koje doživljavamo 2022. jednostavno nisu dovoljno visoke. Kao da obični ljudi ne trpe dovoljno bola na benzinskoj pumpi, Klaus Švab tvrdi da su trenutne cene ozbiljno „ podcenjene “.
🔶 Evo koje su vesti mejnstrim mediji u prošloj godini označili kao TEORIJE ZAVERE a da su one zapravo bile ISTINA https://t.co/DCwkDfjTzT
— Nulta Tačka (@ProdukcijaNT) January 4, 2023
Članak WEF-a je komplikovan i neiskren, ali u osnovi poziva na ukidanje svih poreskih kredita za proizvodnju nafte, gasa i uglja — zajedno sa višim porezima. Ova ideja nije nova. U osnovi, to je ista ideja kao i cena fosilnih goriva na osnovu njihovog sadržaja ugljenika. Rezultat bi gas učinio luksuzom nedostupnim za ogromnu većinu stanovništva.
Prvo, vodeće demokratije treba da se slože da okončaju niže cene fosilnih goriva, što je glavni faktor koji sprečava tranziciju prema čistoj energiji. Niže cene povezane sa proizvodnjom i sagorevanjem uglja, nafte i gasa iznosile su 5,9 biliona dolara ekonomskih troškova u 2020. Skoro četvrtina ovih gubitaka – 1,45 biliona dolara – dogodila se u 48 velikih i manjih demokratija.
Vodeće demokratije G20 treba da se zajednički obavežu na postepeno ukidanje troškova i poreskih olakšica za proizvodnju i potrošnju fosilnih goriva. Takođe bi trebalo da postepeno uvedu efikasnije cene fosilnih goriva kroz poreze ili razmenljive dozvole kako bi pokrili troškove lokalnog zagađenja vazduha, globalnog zagrevanja i druge ekonomske štete. Svetski ekonomski forum: „Prelazak na zelenu energiju ključan je i za borbu protiv klimatskih promena i za stvaranje održivih ekonomija. Evo zašto”
Postoje još tri odredbe o kojima možete pročitati na veb stranici WEF-a, a sve bi značajno povećale cenu fosilnih goriva u celosti. WEF to opravdava ovom izjavom:
Odlaganjem tranzicije čiste energije, vodeće demokratije čine svoje ekonomije ranjivijim kroz kontinuirano oslanjanje na fosilna goriva. Kolektivno delovanje na podsticanju zelene tranzicije nije samo dobro za klimu, već je i ključno za zaštitu demokratije.
Ključna tačka u poslednjoj izjavi Klausa Švaba je da su fosilna goriva trenutno „ podcenjena “. Naravno, američki potrošači trenutno plaćaju „tržišnu cenu“ za ova goriva. Očigledno je „tržišna cena“ preniska za WEF.
Ovo nas dovodi do velikog pitanja. Koliko dugo — nedelje, dani, meseci — pre nego što vidimo da vlasti preduzimaju regulatorne mere kako bi se pridržavala ovog ukaza WEF-a?