Nastavlja se propast mejnstrim medija- Posle BuzzFeed-a naplata propagande došla i do VICE NEWS-a
Propast Vice Media Group (VMG) je savršen primer izazova sa kojima se medijske organizacije suočavaju zbog pomeranja fokusa ka ultralevičarskim ideologijama. Uprkos tome što je pre samo nekoliko godina vredela milijarde dolara, kompanija je pratila sličnu sudbinu kao i Buzzfeed , koja sada prolazi kroz široko restrukturiranje.
U 2017. Vice Media je obezbedio rundu finansiranja od 5,7 milijardi dolara. Jedan od njegovih osnivača se našalio o rastu tog medija ali to se nikada nije dogodilo, i brzo napred do danas, najviši rukovodioci su zaposlenima u dopisu rekli da će popularni TV program „Vice News Tonight” biti ukinut, kao i da će jedan broj zaposlenih biti otpušten.
„Kao odgovor na trenutne tržišne uslove i poslovnu realnost sa kojima se suočava VMG i šira industrija vesti i medija, idemo napred ka nekim bolnim, ali neophodnim smanjenjima, prvenstveno u našem poslovanju sa vestima“, rekli su zaposlenima ko-izvršni direktori Bruce Dikon i Hozefa Lokhandvala. Nisu precizirali koliko je otkaza.
Dikson i Lokhandvala su naglasili: „ NE napuštamo novinski biznis, ali menjamo oblik VICE News-a da bismo pozicionirali celu kompaniju za dugoročne mogućnosti i poboljšali način na koji isporučujemo važno, revolucionarno novinarstvo u budućnosti.
VEČERAS UŽIVO! MILOŠ DIMITRIJEVIĆ U PODCASTU MARIO ZNA
Osoba koja je upoznata sa predstojećim otpuštanjima rekla je za CNN da digitalna medijska kompanija planira „desetine“ rezova kako bi smanjila operativne troškove.
VMG se pridružuje mnoštvu drugih medijskih kompanija koje nisu imale drugu opciju osim da se restrukturiraju poslednjih meseci zbog rastućih makroekonomskih prepreka i slabog tržišta oglašavanja. Takođe, mnoge od ovih firmi su se „probudile“ i brzo propadaju.
Prošle nedelje, izvršni direktor BuzzFeed-a Jonah Peretti rekao je zaposlenima o planovima za restrukturiranje koji su zahtevali smanjenje broja zaposlenih i gašenje BuzzFeed News-a.
VMG i BuzzFeed su neki od najboljih primera kako uništiti milijarde dolara u procenama kroz promovisanje histerije.