North Face počeo da reklamira TRANSDŽENER garderobu- Pozivi na bojkot ove marke sve jači
Reklama North Face koja prikazuje drag queen u sportskoj opremi sa temom duge izazvala je reakciju nakon što je postala viralna na internetu. Popularna kompanija za sportsku odeću nije ništa naučila od bojkota kupaca protiv Bud Light-a i Targeta poslednjih nedelja.
„Zdravo, ja sam, Peti Gonija, homoseksualac iz stvarnog života“, rekla je drag queen i samozvana ‘ekološkinja’ i organizatorka zajednice u reklami za The North Face, dodajući: „Danas sam ovde sa North Face. Mi smo ovde da vas pozovemo da izađete…u prirodu sa nama!“
„Ovu malu turneju volimo da zovemo Leto ponosa. Ova turneja ima sve: planinarenje, zajednicu, umetnost, lezbejke, lezbejke koje se bave umetnošću. Prošle godine smo napravili gej turu širom nacije i slavili ponos“, nastavila je drag queen.
Komentari reklame su bili uglavnom kritični. Jedna osoba je rekla: „Zar ništa niste naučili od Badvajzera?“
And here they are marketing their "Out in Nature" line of pride clothing to 2-7 year olds. pic.twitter.com/Ol8TtnV8A2
— Tom Bevan (@TomBevanRCP) May 24, 2023
„Seksualne sklonosti ne moraju da budu prikazane u svakom pojedinačnom brendu da bi se prodavale stvari“, napisao je drugi korisnik.
👉 Svi mejnstrim mediji promovišu CIA propagandu- “Ako pratite naredbe službe napredovaćete” – Glen Grinvald (VIDEO) https://t.co/IdWPvYJRni
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) May 25, 2023
„Svi ćete brzo naučiti. Ako gurate plan koji je protiv VEĆINE vrednosti vaših kupaca, izgubićete kupce. Kopate sebi grob, to je ono što meni nema smisla“, rekao je neko drugi.
North Face je drugu godinu zaredom povezao svoj brend sa drag queen. Evo nekoliko postova sa Gonijine Instagram stranice:
Naizgled beskrajan broj korisnika Tvitera bojkotuje brend.
I sve ovo dolazi kada potrošači bojkotuju Bud Light, Target i druge brendove. Kao što smo primetili, korporacije imaju slobodu govora prema Prvom amandmanu, ali moraju da shvate ako njihove političke ideologije nisu u skladu sa potrošačima, onda ljudi takođe imaju slobodu govora da izraze svoje mišljenje. Zato korporacije treba da se drže podalje od politike identiteta ili da se suoče sa bojkotima.