Google obnavlja svoje partnerstvo sa SZO
Google je obnovio svoje partnerstvo sa Svetskom zdravstvenom organizacijom (SZO) kako bi pružio ono što naziva „činjeničnim“ informacijama o različitim bolestima i stanjima. Partnerstvo je pozicionirano kao način za borbu protiv širenja medicinskih „dezinformacija“ uočenih tokom pandemije.
U Google pretrazi već postoje paneli znanja na vrhu rezultata kada korisnici traže određena stanja i bolesti.
Uskoro će paneli znanja uključiti više stanja i bolesti kao što su depresivni poremećaj, ebola, HOBP, malarija, hipertenzija, dijabetes, majmunske boginje i druge, a sve će koristiti informacije koje je verifikovala SZO.
„Nećeš jesti meso“: Elite sada koriste veštačku inteligenciju za prepravljanje Biblijehttps://t.co/5mqM6zJMKC
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) May 26, 2023
U prethodnom partnerstvu, Google je dodelio više od 320 miliona dolara SZO u Ad Grants-u kako bi pomogao u širenju medicinskih informacija. U novom partnerstvu, Google je dodelio globalnoj javnoj zdravstvenoj organizaciji dodatnih 50 miliona dolara za nastavak saradnje.
SZO je češće kritikovana zbog poziva na cenzuru dok je sama objavljivala informacije tokom pandemije za koje se pokazalo da su na kraju bile neistinite.
Guglov Jutjub je kritikovan zbog cenzurisanja svega što je bilo protiv narativa SZO tokom pandemije, čak i ako su nezavisni komentatori na kraju bili u pravu.