Da li Apple upravlja tajnim sistemom društvenih kreditnih bodova? Klijenti ne mogu da povuku sredstva sa bankovnih računa
Apple je počeo da blokira korisnike da podižu gotovinu sa sopstvenih bankovnih računa, što je izazvalo strahove da Big Tech gigant upravlja tajnim sistemom društvenih kreditnih bodova i kažnjava korisnike koji se ne pridržavaju propisa i koji imaju nizak rezultat.
Prema izveštajima, ubrzo nakon što je pokrenuo uslugu svog štednog računa kod Goldman Sachs-a, Apple je počeo ozbiljno da ograničava pristup novcu korisnika.
Jedan čovek po imenu Nejtan Taker, koji živi izvan Atlante, rekao je za Vol strit džornal da je neprestano pokušavao, ali nije uspeo da prebaci 1.700 dolara sa svog Apple računa na bankovni račun JPMorgan Chase.
Naturalnews.com izveštava: Taker je više puta pokušavao da kontaktira Goldman Sachs u vezi sa ovim problemom, ali mu je rečeno da sačeka nekoliko dana da se stvari razjasne. Tek kada je The Wall Street Journal intervenisao u Takerovo ime, on je konačno mogao da pristupi sopstvenom novcu na zahtev.
Drugi čovek po imenu Kevin Smit, iz Minesote, izrazio je slične pritužbe, ali direktno izvršnom direktoru Epla Timu Kuku preko Tvitera. Pitao je: „Da li je vaš plan bio da budete partner sa bankom koja drži životnu ušteđevinu ljudi kao taoce?“
U Smitovom slučaju, pokušavao je da prebaci 10.000 dolara sa svog Apple računa u američku banku još od 16. maja. Kada je konačno bio uspeo posle duge bitke sa Apple-om i Goldman Sachs-om, Smit je ispraznio celokupnu svoju životnu ušteđevinu od 200.000 dolara sa Apple-a i premestio ga nazad u American Express.
Na svim društvenim medijima, klijenti Apple štednje su ljuti zbog sličnih problema sa povlačenjem i transferom. Čini se da je zajednička nit da su Apple i Goldman Sachs više nego u mogućnosti da uzmu vaš novac, ali iz bilo kog razloga ne mogu da ga vrate kada ga zatražite.
Novo normalno! Žena se udala za ChatBota- Tvrdila čak i da je zatrudnelahttps://t.co/C5zaz0o1Py
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) June 6, 2023
„Ne postavljajte direktan depozit koristeći Apple-ov račun“, napisao je jedan ljutiti kupac. „Možda nećete videti taj novac 3-4 nedelje na osnovu mog iskustva. Neka imaju novčiće i koji peni i ništa drugo”.
Wall Street Journal je izvestio da neki klijenti Apple štednje vide kako njihov novac nestaje nakon pokretanja transfera, ali nikada ne stiže na bankovni račun na koji treba da se prebaci.
Prema Goldman Sachs-u, samo „ograničen“ broj Apple klijenata doživljava ove „propuste“, koji kao i obično štete klijentima, dok su u korist velikih banaka i velikih tehnologija.
Apple je namamio ljude u prevaru obećavajući im godišnju kamatu od 4,15 odsto, što je mnogo više od standardne kamatne stope koju nude glavne banke. Takođe je iznosio tvrdnje o bankarstvu bez naknada i neograničenom povlačenju.
Jednom kada mušterije padnu na trik, to postaje bitka i igra čekanja da povrate svoj novac od ovih lihvarskih predatora. Ispostavilo se da su Apple i Goldman Sachs dve od najviše zlih, pohlepnih korporacija na planeti.
U saopštenju, portparol Goldman Saksa je uzdrmao javnost insistirajući da sve ide ne samo glatko, već i mnogo bolje nego što su korporativni rukovodioci ikada mogli da očekuju.
„Reakcija kupaca za novi štedni račun za korisnike Apple kartice je bila odlična i iznad naših očekivanja“, rekao je portparol. „Iako velika većina kupaca ne vidi kašnjenja u prenosu svojih sredstava, u ograničenom broju slučajeva, korisnik može doživeti odložen transfer zbog procesa koji su osmišljeni da pomognu u zaštiti njihovih naloga“.
„Iako ne bismo komentarisali konkretne interakcije sa klijentima, veoma ozbiljno shvatamo našu obavezu da zaštitimo depozite naših klijenata i radimo na stvaranju ravnoteže između besprekornog korisničkog iskustva i te zaštite“.
Nulta Tačka/NaturalNews