Zbog transrodne ideologije Bad Lajt gubi poziciju najprodavanijeg piva u Americi
Nevolje Anheuser-Busch-a se nastavljaju jer je njegov proizvod broj jedan Bud Light sada izgubio poziciju najprodavanijeg piva u Americi.
Pad prodaje srušio je Bad Lajt sa prvog mesta zbog tekućeg bojkota brenda zbog njegovog reklamnog partnerstva sa transrodnim uticajnim Dilanom Malvenijem.
Podaci koje citira Newsweek pokazuju da je meksičko pivo sada preuzelo vodeću poziciju kao najprodavanije u zemlji.
Modelo Especial je nadmašio Bud Light kao pivo broj jedan u zemlji krajem maja, prema podacima o prodaji Circana/IRI koje je dobio Newsweek.
Prodaja Modela dostigla je 333 miliona dolara u četiri nedelje zaključno sa 28. majom, što je povećanje od 15,6% u odnosu na isti period 2022. godine, u poređenju sa Bud Light-ovim 297 miliona dolara, što je pad od 22,8%.
Prodaja meksičkog brenda dostigla je otprilike 341,9 miliona dolara u nedelji koja se završava 27. maja, prema podacima Bump Williams Consulting-a.
Ovo je upoređeno sa približno 298,6 miliona dolara za Bud Light za isti period.
Bud Light i dalje vodi u poređenju sa Modelo u prodaji u 2023. godini, sa 9,1% ukupne tržišne vrednosti, u poređenju sa 8% za Modelo.
Matična kompanija Bud Light-a Anheuser-Busch je vlasnik međunarodnih operacija Modela.
Ali zbog antimonopolskog sporazuma iz 2013. od strane Ministarstva pravde, rivalski konglomerat pića Constellation Brands upravlja svojim odeljenjem u SAD.
Prodaja Bud Light je počela da opada početkom aprila.
Širio najgoru vrstu COVID propagande a propaganda je nasilje! Glumac Milan Marić govori na protestu protiv nasilja (VIDEO)https://t.co/EnOMpVptGX
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) June 9, 2023
Konzervativci su počeli da bojkotuju brend kao odgovor na njegovu reklamnu kampanju sa transrodnim influenserom Dilanom Malvenijem.
Ličnost na društvenim mrežama je 1. aprila objavila video snimke koji promovišu Bud Light.
Dobio je prilagođene limenke piva od brenda da proslavi svojih takozvanih „365 dana devojaštva“ sa fanovima.
Konzervativci su reagovali na Malvanijeve video snimke optužujući Bad Lajt da ne poštuje bazu kupaca promovišući transrodnu ideologiju.
Biološki muškarac, Malvani se ranije zalagao za transrodne operacije za maloletne osobe u intervjuu sa predsednikom demokrata Džoom Bajdenom u oktobru 2022.
Bojkot se pojačao kada su otkriveni video snimci pokazali da izvršna direktorka marketinga Bad Light-a Alisa Hajneršajd uništava predstavu o pivu kao da je „surova“ i „van realnosti“ i obećava da će se brend „probuditi“.
Hajneršajd i još jedan izvršni direktor marketinga su krajem aprila otišli na odsustvo zbog reakcije na Malvanija.
Akcije Anheuser-Busch-a pale su za otprilike 20% od kraja marta, a tržišna kapitalizacija je pala za oko 27 milijardi dolara od početka bojkota.
Prodaja Bad lajta je pala šest nedelja zaredom nakon što je bojkot počeo, uključujući pad od 25,7 odsto u nedelji koja se završava 20. maja, objavio je Njujork post.
Skoro dve trećine distributera piva, 65 odsto, veruje da će bojkot Bad Lajta trajati još šest meseci, pokazalo je istraživanje finansijske kompanije Džefris, prema industrijskoj publikaciji Brewbound.
Još 32% distributera predviđa da bi bojkot mogao biti trajan.