250 POZNATIH ličnosti iz Holivuda zahteva: Cenzurišite sve koji kritikuju promenu pola kod dece
Oko 250 „probuđenih“ holivudskih poznatih ličnosti iz filmova, televizije i muzike potpisalo je svoje ime u otvorenom pismu pozivajući velike tehnološke kompanije da se obračunaju sa svima koji nisu u skladu sa transagendom, uključujući zagovaranje operacija koje menjaju život dece.
Pismo su generalnim direktorima Mete, Jutjuba, TikToka i Tvitera poslali GLAAD (Gej & Lezbejska Alijansa protiv klevete) i Kampanja za ljudska prava (HRC), a potpisalo ga je stotine poznatih imena uključujući Ejmi Šumer, Arijanu Grande, Demi Lovato, Džejmi Li Kertis, Džad Apatou, Patrik Stjuart i mnogi drugi.
U njemu se navodi da je „došlo do masovnog sistemskog neuspeha da se zabrani mržnja, uznemiravanje i zlonamerne anti-LGBTQ dezinformacije na vašim platformama i da se to mora rešiti“, ukazujući na „opasne postove (i sadržaj i reklame)… koji ciljaju transrodne, nebinarne, i rodno nekonformne ljude“.
„Ova dezinformacija i mržnja, neadekvatno moderirani na vašim platformama, igraju veliku ulogu u naglom porastu targetiranja i nasilja protiv transrodnih osoba u stvarnom svetu“, nastavlja se.
U pismu se dalje navodi „Vaša politika i odgovarajuća primena su neadekvatni kada je u pitanju ublažavanje štetnih i opasnih anti-LGBTQ sadržaja. Morate hitno da preduzmete mere da zaštitite trans i LGBTQ korisnike na vašim platformama (uključujući i zaštitu nas od preterane primene i cenzure)“.
Poznate ličnosti izričito navode tehnološke kompanije koje dozvoljavaju ljudima da se angažuju u ‘pogrešnom tumačenju’ i ‘pogrešnom oslovljavanju’ kao „široko rasprostranjen način govora mržnje na svim platformama, koji se koristi za maltretiranje i uznemiravanje istaknutih javnih ličnosti dok istovremeno izražavaju mržnju i prezir“.
👉 Nova studija: Električna vozila uništavaju puteve duplo brže od običnih automobila, evo kako… https://t.co/3JRHSfgtEg
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) June 29, 2023
U pismu se zatim traži da se zna šta će tehnološke kompanije učiniti da se pozabave „Sadržajem koji širi zlonamerne laži i dezinformacije o medicinski neophodnoj zdravstvenoj zaštiti za transrodne mlade ljude“.
U pismu se navodi da „moraju da se razviju specifične mere za ublažavanje takvih dezinformacija (na primer, slično ublažavanju i pravilima za izbore i COVID-19)“.
Dakle, u suštini, cenzurisanje svakog ko se u potpunosti ne zalaže za uklanjanje genitalija dece i njihovu sterilizaciju.
Podsetimo se da su „ublažavanja” koje su velike kompanije primenile protiv ljudi koji su iznosili mišljenja o izborima 2020. i COVID-19 koja su se na bilo koji način razlikovala od narativa establišmenta, cenzurisali i potpuno uklanjali sa platformi.
Ovo je uključivalo samo sugerisanje da teorija curenja iz Covid-a iz laboratorije, koja je sada prihvaćena verovatna realnost onoga što se dogodilo od strane nekoliko vladinih agencija i naučnika, zahteva istragu.
U međuvremenu, u stvarnom svetu, nova anketa Summit Ministries i McLaughlin & Associates pokazala je da 61 odsto američkih glasača veruje da upoznavanje dece sa transrodnošću, dreg šou i LGBTQ+ temama usporava njihov emocionalni i psihološki razvoj.
NOVO! DRAGAN MARINKOVIĆ MACA U PODCASTU MARIO ZNA
Ankete su takođe pokazale da 63 odsto ispitanika veruje da su oni koji se zalažu da deca budu izložena ovim pitanjima motivisani isključivo željom da se progura specifična kulturna agenda.
Dalja anketa je pokazala da skoro tri četvrtine (73%) želi da preduzeća ostanu neutralna po pitanju političkih i kulturnih pitanja, uključujući LGBTQ+, a nešto više od polovine kaže da podržava bojkot kompanija koje agresivno plasiraju tu agendu.
Ove brojke su u skladu sa drugom anketom koju je sprovela The Trafalgar Group u partnerstvu sa Konvencijom država Action koja je pokazala da 62 odsto želi da kompanije ostanu neutralne tokom meseca prajda, a da 41 odsto kaže da je učestvovalo u bojkotu kompanije zbog zauzimanja javnih stavova.