Zakerberg ipak gubi rat protiv Maska? Broj korisnika kopije Tvitera „Threads“ pada na nove minimume
Threads, Meta-in Tviter rival, bori se da zadrži korisnike otprilike mesec dana nakon objavljivanja aplikacije, prema novim procenama industrije koje pokazuju da je angažovanje aplikacije palo na nove minimume.
Podaci kompanija za istraživanje tržišta Similarweb i Sensor Tower naglašavaju izazove sa kojima se Meta suočava dok nastoji da iskoristi situaciju gde se stvorio haos oko menadžmenta Tvitera.
Dnevni broj aktivnih korisnika Threads-a smanjen je za 82% u odnosu na lansiranje od 31. jula, prema Sensor Tower-u, sa samo osam miliona korisnika koji pristupa aplikaciji svakog dana. To je najniži nivo od dana nakon objavljivanja aplikacije kada je dnevni broj aktivnih korisnika dostigao maksimum od otprilike 44 miliona, rekao je Sensor Tower.
Ljudi takođe ređe otvaraju aplikaciju i provode manje vremena tamo, dodao je Sensor Tower.
Na dan lansiranja, korisnici Threads-a otvorili su aplikaciju u proseku 14 puta i proveli u proseku 19 minuta skrolujući kroz nju, izvestila je kompanija. Do kraja meseca, međutim, te brojke su naglo pale.
Od 1. avgusta, prosečno dnevno vreme koje ljudi provode na Threads-u palo je na samo 2,9 minuta dnevno, a ljudi su proveli samo 2,6 sesija dnevno koristeći aplikaciju, rekao je Abe Yousef, viši analitičar uvida u Sensor Tower.
Rukovodioci Holivuda priznaju da će veštačka inteligencija zameniti ‘manje važne’ glumce https://t.co/Fxg1KdzXPx
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) August 3, 2023
Nalazi iz Similarweb-a pokazali su isti obrazac opadanja. Broj korisnika Threads-a dostigao je vrhunac na otprilike 49 miliona 7. jula, dan nakon lansiranja, i stalno je padao na nešto više od 11 miliona do 29. jula, rekao je David Carr, viši menadžer uvida u Similarweb-u.
Najveći pad dogodio se u dve nedelje neposredno nakon pokretanja Threads-a. Ali novi podaci pokazuju kako se pad nastavio i kako traje.
Prema Sensor Tower-u, dnevni broj aktivnih korisnika Threads-a i dalje pada po stopi od otprilike 1% dnevno.
Govoreći o zaradi kompanije prošlog meseca, izvršni direktor Meta Mark Zakerberg rekao je da je „prilično optimističan“ u vezi sa aplikacijom.
„Videli smo rast bez presedana i što je još važnije, svakodnevno vidimo više ljudi koji se vraćaju nego što sam očekivao“, rekao je on. „A sada smo fokusirani na zadržavanje ljudi i poboljšanje aplikacije. A onda ćemo se nakon toga fokusirati na povećanje zajednice do obima za koje mislimo da je moguće“.
Threads je pokrenut sa samo nekoliko funkcija i kasnije su obećali da će dodati veoma tražene alate kao što su obrnuti hronološki feed sadržaja, desktop verzija aplikacije i direktne poruke.
Zakerberg je 10. jula objavio da se više od 100 miliona ljudi prijavilo za Threads, što ga čini jednom od najbrže rastućih aplikacija u istoriji. Kompanija je navodno razmotrila dodavanje „retention-driving hooks“ koje mogu zadržati korisnike.
Nulta Tačka/Business