Bil Gejts: Vreme je da veštačka inteligencija zameni PROSVETNE RADNIKE
Milijarder eugeničar pozvao je da veštačka inteligencija zameni nastavnike u učionici kao deo plana da škole budu usklađenije sa globalističkom ideologijom.
Prema Gejtsu, AI četbotovi bi bili daleko bolji edukatori dece i bolje bi ih naučili kako da čitaju, pišu i izvode matematičke jednačine.
Govoreći u svom podkastu „Unconfuse Me“, Gejts je rekao izvršnom direktoru Kan Akademije Salu Khanu da će veštačka inteligencija koju kontroliše elita biti veliki korak napred u transformaciji našeg neuspešnog obrazovnog sistema:
„Vrlo malo učenika dobije povratnu informaciju [od softverskih programa] o eseju da bi to moglo biti jasnije, zaista ste preskočili ovaj deo i obrazloženje“, izjavio je Gejts.
„Mislim da će veštačka inteligencija biti poput odličnog profesora u srednjoj školi koji će zaista analizirati vaš esej, a vi ćete pomisliti: ’U redu, moram da ispravim to’.”
Novo ubijanje istina! YOUTUBE sada cenzuriše ako pričate o KANCERU! https://t.co/H9HoDZjuLK
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) August 17, 2023
Endtimeheadlines.org izveštava: Neki tutori za veštačku inteligenciju već postoje, uključujući i jednog pod nazivom Khanmigo koji razvija Khan Academy. Pokreće ga OpenAI-jev ChatGPT alat, koji takođe pokreće veštačku inteligenciju integrisanu u Majkrsoftov pretraživač Bing, i već može da se „ponaša kao prilično dobar ljudski učitelj“, rekao je Khan – iako uz upozorenje da današnji AI četbotovi i dalje redovno prave greške.
Program pokazuje sposobnost da se učenici provedu kroz korake rešavanja matematičkih zadataka ili drugih lekcija u učionici, ali neki nastavnici su izrazili zabrinutost da je prebrzo pružio učenicima odgovore, umesto da im pomogne da nauče da sami rešavaju probleme, objavio je Njujork Tajms u junu.
Khan Akademija takođe eksperimentiše sa korišćenjem alata kako bi olakšala razgovore učenika, potencijalno pružajući „armiju asistenata u nastavi za svakog nastavnika“, dodao je Kan.
Četbot bi, na primer, mogao da pomogne u pokretanju i vođenju obrazovnih sesija, vodeći učenike kroz temu diskusije ili težak matematički problem. „Hajde da ih nateramo da jedni drugima objasne matematiku“, rekao je Kan, dodajući da bi cilj alata za obrazovanje AI trebalo da bude da se ponovo stvori iskustvo „sedenja sa prijateljima i rada na posebno teškom problemu“.
Nulta Tačka/Endtimeheadlines/TPV