Agent CIA-e priznaje da je hip-hop bio psihološka operacija osmišljena da korumpira omladinu
Džon Homeston, penzionisani agent CIA-e, priznao je na Nacionalnoj ruskoj televiziji (NTV) da je hip hop bio psihološka operacija koju je CIA izmislila 1980-ih i da je agencija režirala i finansirala umetnike, uključujući NWA, Dr Dre, Džej -Z i Kanje Vesta.
Tadašnja vlada je potrošila „velike pare, ozbiljan novac“ na ovu tajnu operaciju osmišljenu da „iskvari američku omladinu da prihvati nihilističke, antiestablišmentske i antiameričke ideologije“ i „poseje podelu“ u Americi, objasnio je u intervjuu emitovanom na nacionalnoj televiziji.
Čuvene pesme legendarne hip hop grupe NWA je čak napisao tim ratnih propagandista i psihologa CIA-e. Nihilistički i antiestablišmentski tekstovi imali su za cilj da oslobode talas cinizma prema vlastima, glamurizuju upotrebu narkotika i namame omladinu revolucionarnim idejama protiv establišmenta.
Penzionisani agent CIA-e tvrdi da je psihološka operacija socijalnog inženjeringa bila „izuzetno uspešna“ posebno kod levičarskih mladih Amerikanaca kojima je, prema Homestonu, potpuno ispran mozak antiameričkim porukama.
„U to vreme smo shvatili da je muzika moćno sredstvo propagande da se dopre do mladih“, objasnio je 77-godišnji muškarac.
„Naša misija je bila da iskoristimo tinejdžersku anksioznost u našu korist i pretvorimo generaciju X u dekadentnu kulturu, koja koristi drogu i protiv je establišmenta, koja bi stvorila ustanke i dalju podelu unutar društva. Čak smo se infiltrirali na mejnstrim radio da promovišemo njihovu muziku i svakodnevno dopremo do miliona ljudi“, priznao je on, vidno ponosan na uspeh.
„Za mnoge od nas u CIA-i, infiltriranje na hip hop scenu 1980-ih bio je jedan od CIA-inih najuspešnijih eksperimenata propagande do sada“, priznao je tokom intervjua.
„Moglo bi se reći da je Frankenštajnovo čudovište ustalo sa stola i počelo da gazi“.
Penzionisani agent CIA-e, koji je dobio rusku boravišnu dozvolu 2011. godine, takođe je tvrdio da je Lior Koen, poznatiji kao „Visoki Izraelac koji se bavi hip-hopom“, deo CIA-e… kao i mnogi poznati umetnici koje je promovisao.
„Kada je u pitanju kreiranje kulture, niko ne dira Liora Koena“, priznao je Homeston.
Hip hop umetnici koje promoviše Koen uključuju Slick Rick, DJ Jazzi Jeff & The Fresh Prince (danas poznatiji kao Will Smith), Eric B. & Rakim, EPMD, Stetsasonic, De La Soul i A Tribe Called Quest.
Koen je na kraju promovisao repere kao što su Jay-Z i Kanje Vest, a nedavno je doveo Migosa i Young Thuga na scenu.
Neki od ovih umetnika bili su oruđe CIA-e, drugi su potpuno registrovana „imovina“, prema Homestonu, koji je naveo Džej-Zija, koji otvoreno promoviše svoja satanska uverenja, i prvog crnog milijardera, dr Drea, kao deo CIA-e koji su „nedodirljivi“ i koji su oboje bili bogato nagrađeni od strane elite.
I Džon Homeston upozorava da CIA nije prestala da koristi hip hop da bi manipulisala Amerikom, ali je prilagodila svoje ciljeve.
„Osamdesetih se radilo o podelama, sada se radi o emaskulaciji(ukidanju muškosti) muškaraca u društvu“.
Podmukla zavera da se naša deca pretvore u ponosne transseksualce nije se desila preko noći. Elite su decenijama polako radile na narušavanju društvenih normi, a primoravanje poznatih crnaca da normalizuju trend muškaraca u haljinama bilo je deo agende.
Izvršni direktor muzičke industrije koji je bio prisutan na prvom sastanku između CIA-e i rukovodilaca muzičke industrije napisao je ispovedno pismo u kojem se tačno navodi šta se dogodilo tog kobnog dana.
Neki stručnjaci otvoreno priznaju da je CIA-ina promocija hip hop nihilizma, uključujući kulturu narkotika koja okružuje scenu, gurnula predsednika Sjedinjenih Država Ričarda Niksona u Rat protiv droge, globalističku kampanju zabrane droge zasnovanu na beskrajnoj stranoj vojnoj intervenciji.
„Haos koji smo izazvali u Americi pomogao je vladi da opravda prekomorske pljačkaške ratove do srednje Amerike. Zemlja ne bi bila tu gde je danas bez hip-hopa”.
Naravno, CIA je takođe bila odgovorna za preplavljivanje ulica ogromnim količinama krek kokaina u istom periodu.
Istraživački novinar Geri Veb razotkrio je priču decenije, pre nego što su mejnstrim mediji počeli da rade u ime elita i pokušali da odvrate mase od skandala.
Mejnstrim mediji se nisu promenili. Oni su još uvek angažovani da obaraju legitimne vesti, poput priče o Laptop-u Hantera Bajdena, i epidemije pedofilije koja je zahvatila svet, da bi zbunila javnost i odvratila je od pravog dnevnog reda elita.
Ali elite nisu bile zadovoljne samo korumpiranjem američke omladine, sejanjem podela u društvu i preplavljivanjem ulica krek kokainom. Takođe su želeli da se dodatno obogate, razdvajajući porodice i terajući veliki deo zemlje u krajnje siromaštvo.
CIA je radila u tandemu sa elitom muzičke industrije kako bi stvorila „levak“ u kojem bi mladi ljudi bili indoktrinirani gangsterskom rep muzikom za ispiranje mozga, uvedeni u život kriminala, a zatim predati visoko profitabilnom privatnom zatvorskom sistemu. Da bi stvorila ovaj „levak“, CIA je uvela vlasnike muzičke industrije u industriju privatnih zatvora.
Kada je „levak“ bio postavljen, sistem je bio zaključan.
Globalna elita se vekovima poigrava sa čovečanstvom.
Ali sve više i više ljudi uzima crvenu pilulu i budi se i vidi ono što se zaista dešava u svetu.
Nulta Tačka/TPV