Argentina počinje da uvodi biometrijske bankomate
Dobre vesti za one u Argentini koji žele da njihovi bankomati imaju biometrijske mogućnosti (da li postoji bilo ko?): od danas, 90 odsto ovih mašina u zemlji kojima upravlja Red Link, kompanija koja stoji iza najveće mreže bankomata tamo, ima biometrijsku tehnologiju.
A plan je da se posao završi do kraja godine dodavanjem preostalih 10 odsto u šemu.
Saopštenje za štampu koje je izdao partner Red Linka, Diebold Nikdorf, govori o ovome, i još mnogo toga, uz napomenu da je ova druga kompanija „svetski lider“ u transformaciji načina na koji ljudi kupuju i obavljaju bankovne transakcije, putem „automatizacije i digitalizacije“ ovih procesa.
Diebold Nikdorf, američka kompanija, precizira da je 90 odsto mreže bankomata Red Link-a u Argentini prebačeno na bankomate serije DN.
„Spori marš“ ka punoj migraciji započeo je 2017. sa izabranim partnerom Red Linka, a DN serija je počela da se uključuje dve godine kasnije. Trenutno, sistem uključuje više od 40 banaka u ovoj finansijski ranjivoj južnoameričkoj zemlji.
Sada, sa DN serijom, Red Link i banke sa kojima radi mogu da „poboljšaju korisničko iskustvo“. Zanimljiv izbor reči da se opiše nešto tako oštro kontroverzno kao što je uvođenje biometrije – otisaka prstiju i prepoznavanja lica – u svakodnevni život ljudi.
Ali to je upravo ono što je ovde uvedeno, da bi se „poboljšalo iskustvo“ većine argentinskih korisnika bankomata, a oni koji stoje iza „poboljšanja“ obećavaju bolju sigurnost i efikasnost zahvaljujući „daljinski optimizovanim i automatizovanim procesima“.
👉 Spremni za “Tridemiju”- Mejntrim mediji najavljuju spajanje tri virusa
https://t.co/tqsvQq15ey— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) July 24, 2023
Ima još toga čime se Diebold Nikdorf može pohvaliti – nižim troškovima upravljanja gotovinom, a takođe i nečim što se zove personalizovani marketing – „da bolje angažuje potrošače“.
Poslednji deo PR-a zvuči kao da je inspirisan stihom koji ne priliči Red Linku (crvenom linku)– ali citatom koji više podseća na Crvenkapu. I, rekli bi skeptici, ovo je takođe način da se osigura da ako ljudi ipak žele da koriste gotovinu – oni moraju biti implementirani u sistem, a postoje – načini da se i dalje prate i nadgledaju njihove finansijske aktivnosti.
Vlasnik proizvoda Red Linka Maksimiliano Perez Volas nije mogao da se složi više – barem u svojim javnim izjavama o ovom najnovijem razvoju.
„Partnerstvo Red Link-a sa Diebold Nikdorf-om nam je omogućilo da postanemo vodeći tehnološki partner za banke u Argentini“, rekao je Volas, dodajući: „Posle skoro šest godina zajedničkog rada, poverenje i saradnja postignuti između tehničkih, operativnih, komercijalnih i menadžerskih timova omogućili su nam da gradimo ovaj odnos kako bismo obezbedili klijentima u Argentini da imaju pristup najnaprednijim rešenjima banke u zemlji.