Britanski lanac supermarketa ukida samouslužne kase

Lanac supermarketa u Velikoj Britaniji je spreman da ukine samouslužne kase u prodavnicama na severu Engleske

Stavljajući se na stranu mnogih svojih kupaca, Booths, vrhunski lanac supermarketa najavio je da ukida samostalne blagajne i vraća blagajne sa punim osobljem u većinu svojih prodavnica.

Upravni direktor Boothsa, Najdžel Marej, rekao je za Grocer: „Nismo veliki ljubitelji samostalnih naplata…. Ponosimo se odličnom uslugom za korisnike i to ne možete da uradite preko robota.

Gardijan izveštava: Veruje se da je lanac prvi u Velikoj Britaniji koji se vratio na blagajne sa punim osobljem i pliva protiv plime mašina, što je dovelo do toga da više velikih supermarketa dodaju odeljke za samoposluživanje kolica u postojeće korpe za samoposluživanje i samo-skeniranje.

Sve to znači manje kasa u kojima rade ljudska bića, što bi, kako mnogi tvrde, mogla biti jedina društvena interakcija dana za ljude koji žive sami.

Portparol Booths-a rekao je da je plan da se uklone samouslužne kase iz svih prodavnica osim dve. „Verujemo da kolege koje opslužuju kupce pružaju bolje korisničko iskustvo i stoga smo doneli odluku da uklonimo samouslužne kase u većini naših prodavnica“, rekao je portparol. „Ovo smo zasnovali ne samo na onome što smatramo da je ispravna stvar, već i na tome što smo dobili povratne informacije od naših kupaca.

Booths je u vlasništvu iste porodice otkako je trgovac čajem Edvin Henri But otvorio svoju prvu prodavnicu u Blekpulu 1847. Ima 28 prodavnica širom Lankašira, Kambrije, Češira i Jorkšira i nazvan je „severni Vejtrouz“, iako se može tvrditi da je Vejtrouz „južni Booths“.

Booths je rekao da je njegova osnivačka filozofija bila: „Prodajte najbolju dostupnu robu u atraktivnim prodavnicama, sa prvoklasnim pomoćnicima“.

Portparol je rekao: „Oduševljenje kupaca našom toplom dobrodošlicom na severu deo je našeg DNK i mi nastavljamo da ulažemo u naše ljude kako bismo bili sigurni da ostanemo verni tom etosu“.

Dve prodavnice u kojima bi se održavala samousluga bile bi lokali Lake District u Vindermeru i Kendalu, koji bi mogli da budu veoma zauzeti kada se pojavi veliki broj turista, rekao je Marej.

Booths je počeo da uvodi samouslužnu kasu pre šest godina. Kao i kod drugih supermarketa, to je bio način upravljanja masom zarada i povećanje efikasnosti, rekao je Marej. Ali tehnologija bi mogla biti problematična i umanjiti uživanje u kupovini u Booths-u, dodao je on.

Marej je istakao potrebu da kupci žele kada čekaju da ih osoblje vizuelno identifikuje kada kupuju alkohol, a na samoulužnim kasama je bilo problema pri registrovanju tačnih artikala i težine.

Odluka Boots-a mogla bi se smatrati hrabrom, s obzirom da mnogi stručnjaci iz industrije vide mašine kao vitalne za budućnost supermarketa.

Nulta Tačka/Gardijan

Ne propustite

Zapadni neonacisti hrle u Ukrajinu radi sopstvenih ciljeva, kaže analitičar

Zapadni neonacisti hrle u Ukrajinu radi sopstvenih ciljeva, kaže analitičar

Neonacisti u zapadnoj Evropi pokušavaju da iskoriste rusku vojnu ofanzivu
OBOREN GLOBALNI REKORD U DNEVNOM BROJU COVID SLUČAJEVA

OBOREN GLOBALNI REKORD U DNEVNOM BROJU COVID SLUČAJEVA

Oboren je globalni rekord sa skoro 3,4 miliona novih infekcija