CNN pred gašenjem! Rekordno niska gledanost dovodi do otpuštanja najvećih imena američke propagandne mreže
Na samom početku, važno je napomenuti da je pad mejnstrim medija prisutan i u Srbiji i da a ukoliko o CNN ali i ostali vodeći mediji gube gledanost do nivoa bankrotiranja to se isti dešava i u našoj zemlji sa njihovim ćerkama televizijama.
Si-En-En se suočava sa kritičnim promenama zbog ogromnog pada gledanosti i poverenja u taj medij, a najbolje plaćene zvezde i osoblje su na udaru.
Prema novom Puckovom izveštaju, rukovodioci mreže planiraju obimna otpuštanja kako bi pomogli da se spase već odavno uništena reputacija i rezultat CNN-a.
Potres dolazi nakon odlaska veterana Krisa Volasa i usred izveštaja da se starije zvezde poput Volfa Blicera i Džejka Tapera suočavaju sa krajem reda. Najveća imena CNN-a su Anderson Cooper sa 20 miliona dolara godišnje, Erin Burnett sa 6 miliona dolara i Kaitlan Collins sa 3 miliona dolara.
Reporter Dilan Bajers napominje da će CNN videti „još jedan krug otpuštanja“ u narednih nekoliko meseci, što će uticati na stotine zaposlenih, posebno u produkcijskim ulogama. „Suvišni zadaci će biti ukinuti, a različite divizije će biti smanjene ili čak eliminisane“, piše Bajers, nagoveštavajući da će to uticati na ličnosti u eteru.
Napore za reorganizaciju predvodi novi izvršni direktor Mark Tompson, bivši šef The New York Times-a, koji je dobio zadatak da preuredi CNN u okviru matične kompanije Warner Bros. Discovery. Tompson je preuzeo dužnost u avgustu.
Ovaj pad je naglašen ovogodišnjim rejtingom CNN-a u izbornoj noći, gde se našao na poslednjem mestu sa 5,1 milion gledalaca—značajno iza 10,3 miliona ljudi koji su gledali Fox News-a i 6 miliona koji su pratili program MSNBC-a.
Sa rejtingom CNN-a u slobodnom padu, nekada dominantna mreža sada u proseku ima samo oko 800.000 gledalaca u udarnom terminu, u poređenju sa 2,8 miliona Fox News-a.
Nevolje CNN-a odražavaju veću promenu u pejzažu kablovskih vesti, pri čemu na preferencije gledalaca sve više utiču opcije strimovanja i alternativni mediji.
Kako se remont CNN-a nastavlja, pred njim je izazovan put da ostane relevantan.