CNN pukao! Niko neće da ih gleda- pokrenuli novi striming projekat koji je već na početku propao
Warner Bros. Diskoveri, koji je vlasnik CNN-a, gasi marketing za novi striming servis CNN+, nakon niske gledanosti, izjavilo je pet unutrašnjih izvora za Axios u utorak. CNN-ov dugogodišnji finansijski direktor takođe je otpušten, što signalizira da finansijski problemi mreže prevazilaze očigledan neuspjeh njegovog pretplatničkog striming servisa.
Finansijski direktor Brad Ferrer je otpušten i zamenjen je Neil Čuganijem, bivšim finansijskim direktorom za striming i međunarodne odnose u Diskoveriju. Taj potez deo je “ šireg restrukturiranja finansijskog tima „, rekli su izvori dodajući da će još mnogi drugi biti otpušteni,
I sami rukovodioci CNN-a očigledno veruju da je lansiranje bilo uspešno, kažu izvori, ali Discovery se ne slaže. Platforma navodno ima samo 150.000 pretplatnika, sa samo 10.000 gledalaca na dnevnoj bazi – sramotno mali broj s obzirom na 300 miliona dolara već potrošenih na projekat. Očekivalo se da će CNN+ privući 2 miliona pretplatnika u prvoj godini.
Dok je kablovska mreža prvobitno planirala da uloži milijardu dolara u svoj projekat striminga tokom prve četiri godine – u to vreme se predviđalo da će biti beznačajno – ti brojevi su ozbiljno smanjeni, rekli su izvori za Axios. Projekcije rukovodilaca da će CNN+ dostići 15 do 18 miliona pretplatnika u naredne četiri godine sada se čini daleko izvan granica mogućnosti.
Sa rejtingom na strmoj nizbrdici, sa samo 857.000 gledalaca u udarnom terminu u prvom kvartalu 2022., nova uprava CNN-a navodno želi da promeni kanal, vraćajući ga korenima tvrdih vesti i udaljavajući ga od mogućnosti slobodnog mišljenja.
I dok su prvi u svetu sa širenjem lažnih informacija i širenjem panike CNN je očigledno pomislio da to može da proda i kroz drugačiji vid emitovanja što se ispostavilo kao velika greška.
Nulta Tačka je do sada nekoliko puta pisala o propasti mejnstrim medija i njihovom uticaju koji je uprkos cenzuti slobode govora sve manji.