Dizni dotakao decenijsko dno nakon nekoliko LGBTQ filmskih i tv projekata koji su propali
Možda napad na državu Florida i podržavanje indoktrinacije transrodnih osoba u školama nije bio najbolji poslovni model za zarađivanje novca?
Dizni već nekoliko godina ubrizgava krajnje levičarsku propagandu u svoje filmske produkcije i striming produkcije, ali tek nakon njihovog javnog pokušaja da potkopaju zakon o roditeljskim pravima u obrazovanju na Floridi, šira publika je počela da više kontroliše kompaniju i uskraćuje im dolare. U prošlosti su potrošači puštali subverzivno progresivno propovedanje da ide svojim tokom, ali sa brzim padom kvaliteta priče, kao i otvorenim neprijateljstvom koje su kompanije poput Diznija pokazale prema konzervativcima, situacija se okreće.
Probuđene levičarske poruke bi uključivale – priče o Meri Sju osmišljene da podrže lažne feminističke premise dok ocrnjuju muškarce. Poruke kritičke teorije rase koje pokušavaju da preuveličaju i iskoriste negativne rasne odnose. Rasno uklanjanje ustaljenih belih likova i njhova zamena sa tamnoputima radi signalizacije vrline. Brisanje pozitivnih romantičnih priča sa direktnim protagonistima prikazujući samo LGBT odnose u pozitivnom svetlu. LGBT propaganda usmerena na malu decu. Promocija trans ideologije, često zasnovane na anti-nauci. Seksualizovane poruke namenjene deci. Redovno prikazivanje proameričkih likova i onih koji su za slobodno tržište kao zlikovaca. Lista se nastavlja…
Kada je u pitanju „kulturni rat“, postoji nekoliko važnih pitanja na koja se poslednjih godina traži odgovor:
1) Da li zaista postoji tržište za „budnu“(woke) propagandu u popularnim medijima?
2) Ako je tako, koliki deo stanovništva će zapravo potrošiti novac da konzumira tu propagandu?
3) Ako ne postoji tržište i poslovni model je perspektiva za gubitak novca, zašto onda toliko velike korporacije napuštaju tradicionalnu američku publiku i izbacuju takvo đubre?
Javnosti se već duže vreme govori da je „budna“ zabava talas budućnosti i da većina Amerikanaca želi da češće gleda takve priče. Takođe im je rečeno da je svako ko kritikuje društveni pomak u medijima na krajnju levicu „verovatno fanatičan ili fašista“ i da ih treba tretirati kao čudovišta. Ipak, pad broja publike i pad profita Holivuda ukazuju na suprotno (pozorišna publika je opala za 50% u poslednje četiri godine). To je stanje koje su nastojali da sakriju, ali se posledice loše poslovne prakse ne mogu zauvek poricati.
Zelenski kupio luksuznu vilu u Egitpu dok njegovi vojnici ginu na frontu (FOTO/VIDEO)https://t.co/P4HYpT9ww0
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) August 28, 2023
Potrošački bojkoti „levičarskih“ brendova doživeli su sunovrat 2023. godine, što je dovelo do implozije brendova kao što je Bud Light i kontinuiranog propadanja prodavaca kao što je Target. Levičari su se našalili da bi javnost morala da prestane da kupuje skoro svuda samo da bi bojkotovala sve aktivno „probuđene“(woke) korporacije – u suštini priznajući da je korporativni svet koji tvrde da mrze na njihovoj strani. Međutim, uvek postoje mala preduzeća, a bojkoti ne moraju da budu usmereni na svakog woke počinioca, već samo treba da naprave primere da bi poslali poruku.
Koja je poruka? Levičari su manjina i oni su slomljeni propagatori. Ne postoji tržište za ono što prodaju.
Dizni je ovu lekciju naučio na teži način sa nizom velikih neuspeha na blagajnama koji su doveli do gubitka od najmanje milijardu dolara ove godine, zajedno sa njihovim padovima akcija na najniže vrednosti u devetogodišnjim periodima ove nedelje. Posećenost Diznijevog parka takođe se drastično smanjuje sa vremenom čekanja na vožnje sa 47 minuta na 27 minuta u danima špica. Kompanija sada razmatra prodaju imovine kako bi ostala na površini, a Amazon pregovara o kupovini udela u ESPN streamingu.
Neko bi takođe mogao okriviti rastući rak „kapitalizma zainteresovanih strana“, pojma koji je razvio Svetski ekonomski forum koji tvrdi da se korporacije moraju baviti društvenim inženjeringom, a ne da se bave zaradom novca. Bez dovoljnog finansiranja ESG-a(Ekološko, društveno i korporativno upravljanje) da pokriju gubitke ove kompanije moraju da finansiraju svoj agitprop iz sopstvene kase, a sada vidimo neizbežne rezultate.