Donald Tramp Mlađi: Zapad osuđuje Katar, a žmuri na seksualizaciju dece i pedofiliju

Donald Tramp Mlađi: Zapad osuđuje Katar, a žmuri na seksualizaciju dece i pedofiliju

Zapad osuđuje Katar, a žmuri na seksualizaciju dece i pedofiliju, rekao Donald Tramp Mlađi

Sve su osetnije zabrinjavajuće težnje nekada marginalizovane, a sada sve glasnije, grupe američke javnosti da se relativizuje zločin pedofilije. Od zahteva da se pedofili u javnom diskursu preimenuju u „osobe koje seksualno privlače maloletnici“, do promovisanja predstava i tekstova u kojima su zlostavljači žrtve, a deca i javnost bezosećajni negativci. Problem sa tolerancijom pedofilije na Zapadu se širi i rasplamsava.

Donald Tramp Mlađi je ukazao na licemerje Zapada jer iako se bore sa problematičnim moralnim pitanjima, zapadne zemlje trenutno oštro osuđuju Katar zbog zabrane pristupa LGBT populacije na Svetskom prvenstvu u fudbalu i zahteva da posetioci ispoštuju njihove tradicionalne vrednosti.

„Zapad koji žmuri na pedofiliju i seksualizaciju dece i nameće vakcinaciju ljudima protiv njihove volje, zaista nije na moralnoj visini da Kataru prebacuje to što Svetsko prvenstvo u fudbalu sprovodi u skladu sa svojim uverenjima“, napisao je Tramp Mlađi na Tviteru.

„Pedofil se postaje još u materici“

U svetlu zapadne „kulture osvešćenosti“ i težnji liberalnih „boraca za društvenu pravdu“, normalizacija i „davanje ljudskog lica“ pedofilima i pedofiliji poslednjih nekoliko godina u SAD je uzela zabrinjavajući zamah.

Američki mediji postaju sve blagonakloniji prema toj najužasnijoj vrsti zločina, te je pre nekoliko meseci „Ju-Es-Ej Tudej“ objavio članak naslovljen „Kako javnost pogrešno razume pedofiliju?“, koji je zbog burne reakcije čitalaca naknadno uklonjen.

Kako navodi britanski „Dejli mejl“, u članku se tvrdi da se pedofilija kod ljudi razvija „dok su još u materici“, da ljudi pedofiliju pogrešno razumeju kao „akciju“,a je ona zapravo stanje u kom osobu „seksualno privlače maloletna lica“.

„Ju-Es-Ej Tudej“ je čak promovisao članak na Tviteru opisom „mislimo da znamo šta je pedofilija, ali je mnogo toga što ne razumemo kako treba“.

Donald Tramp Mlađi je i tada reagovao serijom tvitova, upozoravajući da američki list pokušava „da razume“ i destigmatizuje pedofiliju, prenosi „Dejli mejl“.

Predatori su samo „uznemirene duše“

Najnoviji „doprinos“ normalizaciji pedofilije u Americi dolazi iz sfere umetnosti, a podržavaju ga i mediji glavnog toka – u pitanju je pozorišni komad „Daunstejt“ autora Brusa Norisa koji se trenutno igra u Njujorku.

Norisu se, kako afirmativno piše „Vašington post“, postavlja pitanje „koji stepen saosećanja društvo treba da ima prema zlostavljačima i silovateljima“, pri čemu se „naš emocionalni fokus pomera na počinioce“.

Kritičari „Vašington posta“ oduševljeno konstatuju da u predstavi „Daunstejt“ predatori koji su odslužili zatvorske kazne nisu prikazani kao čudovišta, već kao komplikovane, uznemirene duše“, a da suprotno intuiciji gledalaca, najnegativniji i „najnerpijatniji“ lik u komadu nije pedofil i zločinac, već žrtva.

Autor „Daunstejta“ je u svojoj zamisli da probudi saosećanje za pedofile otišao toliko daleko, da je čak protagonistu zlostavljača, „nekadašnjeg učitelja klavira spokojnog raspoloženja“, ostavio u invalidskim kolicima. Da je ovaj potez „pomalo jeftin“ priznaje čak i „Vašington post“.

Američki list ipak, bez imalo zadrške, entuzijastično navodi da „dramaturg ne može da sakrije svoj prezir prema žrtvi Endiju, sada odraslom i uspešnom čoveku iz Čikaga koji je kao dete bio seksualno zlostavljan na stolici za klavir“.

Iako bi većini ljudi relativizacija zločina nad decom sa pravom smetala i bila fundamentalno odbojna, „Vašington post“ objašnjava da će za one širokih vidika i istančanog pozorišnog ukusa, ta predstava biti „zapanjujuća demonstracija moći narativne umetnosti da se uhvati u koštac sa tabuom i da nas primora da sagledamo kontroverznu temu iz nove perspektive“.

Predstavu u kojoj saosećamo sa pedofilima, a osuđujemo žrtve,“Vašington post“ do te mere smatra avangardnom, lucidnom i provokativnom, da je poredi sa komadima Henrika Ibzena: „Lutkina kuća“ i „Duhovi“, koji su svojevremeno, kako navodi američki list, „raskomadale temelje konvencionalne mudrosti“.

Iako je danas mnogo teže šokirati publiku, autor „Daunstejta“ to uspeva da postigne, zaključuju američki pozorišni stručnjaci u „Vašington postu“.

Nulta Tačka/RT

Ne propustite