VELIKI RESET: Francuska UKIDA regionalne letove u zamenu za PUTOVANJE VOZOM!
Francuskoj je od strane Evropske Komisije dato zeleno svetlo za ukidanje regionalnih letova na kraćim razdaljinama.
Francuska se odlučila na ovaj potez kao implementiranje Klimatskog Zakona iz 2021. godine.
Ehh, a samo što smo uveli rutu Beograd-Niš, sada ćemo morati da je ukinemo.
Jer Srbija je poznata zemlja koja prati sve Evropske trendove i sve što joj bude rečeno da uradi.
Zašto nas ovo ne iznenađuje?
Francuska takođe želi redukovati upotrebu privatnih aviona za kratka putovanja kako bi transportni sistem svoje zemlje učilina “pravednijim”i “zelenijim” za svo svoje stanovništvo. Prevoz avionskog saobraćaja zamenili bi vozovi.
Ministar saobraćaja Kleman Bon, rekao je da država više ne može tolerisati korišćenje privatnih aviona od strane superbogatih ljudi, dok šira javnost mora poštovati nove klimatske zakone i izmeniti svoje navike radi zaštite klime;
Eto ga, država je uspela da napadne pojedince niži i srednji stalež stanovništva. Sada su na tapeti oni bogatiji.
Kao što je i planirano, ako klimatska agenda uspe u putpunosti “klimatska tiranija” neće znati za novac. Pod kontrolu će biti stavljeni od najsiromašnijih do najbohatijih.
Barem će se pokušati sa time. Priroda stvari je takva da teško možete kontrolisati osobu kada ima makar milion u svom dzepu.
Nove pravila za avio industriju
Kada su mere prvi put objavljene, osporile su ih Unija Francuskih Aerodroma (UAF) i evropski Ogranak Međunarodnog Saveta Aerodroma (ACI Europe).
Ovo je podstaklo detaljnu istragu Evropske Komisije o tome da li bi plan mogao da se ostvari ili ne.
Član Evropske uredbe o vazdušnom saobraćaju navodi da država članica može, „tamo gde postoje ozbiljni ekološki problemi […] da ograniči ili odbije korišćenje saobraćajnih prava, posebno kada drugi vidovi transporta pružaju zadovoljavajuću uslugu“.
Zabrana letova na kratke relacije važiće tri godine, nakon čega će biti ispitana od strane Evropske Komisije.
Kada će zabrana letova u Francuskoj stupiti na snagu?
Sam zakon je još prošle godine usvojen. Ipak, proći će još neko vreme pre nego što bude bio implementiran.
Hoće li Francuska u potpunosti zabraniti privatne avione?
Korišćenje privatnih aviona je kritikovano, jer bogate i poznate ličnosti izuzetni “negativno” utiču na klimu svojim privatnim mlaznjacima.
Na primer, kako navodi EuroNews, mlaznjak koji pripada Stivenu Spilbergu sagoreo je ogromnu količinu goriva u vrednosti od oko 117.000 evra.
Sve to u samo dva meseca, prema podacima praćenja letova.
Pitanje koje neko treba postaviti je kako to, da šira javnost tek tako može biti upoznata sa kretanjima pojedinaca i pratiti njihove letove?
Izveštaj transporta i životne sredine, Evropske Federacije Za Čist Transport, otkrio je kako privatni avioni zagađuju do 14 puta više od komercijalnih letova.
Takođe, zagađuju i do 50% više od putničkih vozova.
Ipak, kako navodi EuroNews, malo je verovatno da će Francuska u poptunosti banovati upotrebu privatnih letova, ali će je znatno redukovati.
Visoko oporezivanje i ograničenja su najverovatnije mere koje će biti uvedene.
Kompanije bi takođe mogle biti prinuđene da objave detalje o svom korišćenju korporativnih aviona, radi veće transparentnosti.
Francuska takođe podstiče ljude da pređu sa automobila na bicikle
Kao deo zahteva predsednika Makrona za „kolektivnu trezvenost“ u korišćenju energije, francuski građani se takođe podstiču da koriste električne bicikle umesto elektručnih automobile.
Cilj je da do 2024. godine 9% stanovnika Francuske se kreće uz pomoć dva točka, u poređenju sa trenutnim udelom od 3 odsto.
Holandija na primer ima 27% biciklista.
Kao što smo ranije izveštavali
I objavili dokument pod nazivom “Absolute Zero”, u kome se sve ovo i navodi. Zamena aviona vozovima, manje kretanje i menjanje navika ljudi zbog navodno “zelenijeg sveta”.
I mada će on zbog sadnje drveća po gradovima na prvi pogled i izgledati zelen, biće sasvim suprotno od toga.
Klimatska Agenda, koja krivi ljude za klimatske promene, koji su apsolutno prirodni nezaustavljih proces će pod izgovorom zelenog sveta uvesti zeleno robovlasništvo, monopol i kontrolu.
Redukuju se kretanja ljudi, upotreba tehnologije, navike i slobode.
Hvala Bogu da makar na Balkanskim prostorima, a moglo bi se reći i šire, postoje oni kojima cvili za prava i obaveze koje stoje na papiru, te se vode prirodnim pravom i borbom za isto.