HILJADE demonstranata u Oxfordu na protestu protiv 15-minutnih gradova!
Hiljade demonstranata okupilo se u subotu u centru Oxforda kako bi se suprotstavilo novim veoma kontroverznim planovima za transport koji bi podelili grad na šest okruga .
Planovi uključuju predloge da se blokiraju stambene ulice kako bi se sprečilo probijanje vozila i da se postavi šest saobraćajnih filtera kako bi se izbegla nepotrebna putovanja.
Neki tvrde da će predlozi sprečiti stanovnike da napuste svoje lokalno područje kao deo „klimatskog zaključavanja“ i tvrde da je to povezano sa većim planom za ograničavanje slobode kretanja i kontrolu ljudi.
Ali šta su gradovi od 15 minuta i gde se Svetski ekonomski forum uklapa u plan?
NOVO! KOJE JE NAJVEĆE ORUŽJE ELITISTA?!
Prema The OxStu : Jedan od organizatora protesta, koji je rekao: „Ovde smo da se okupimo da kažemo ne 15-minutnim gradovima, ovde smo jer smo neverovatno zabrinuti zbog napada na naša prava, sloboda kretanja, i sve što proizilazi iz slobode kretanja… Većina ljudi sa kojima razgovarate biće za povratak u lokalne ekonomije. Ali ovim se to neće postići, već će se ograničiti ljudska prava.”
Drugi demonstrant, iz Stand in the Park UK, izjavio je: „Očigledno se protivimo ovom uvođenju 15-minutnih gradova i implikacijama šta to znači kada efikasno zaključavate ljude u zone u njihovim rodnim gradovima. Napravljeno je tako da zvuči kao divna ideja jer bi bilo fantastično da imamo sva ova lepa mala središta zajednice sa sadržajima na dohvat ruke, ali stvarna stvarnost onoga što to znači je da vas prate i prate u vašem gradu. Tražite da imate dozvolu da napustite zonu u kojoj se nalazite.”
Ovi komentari odražavaju raspoloženje koje često izražava lider Reclaim Party, voditelj GB News-a i bivši glumac, Lorens Fox, koji je takođe bio na protestu. Fox je ranije izrazio zabrinutost da su 15-minutna naselja deo šireg plana za kontrolu ljudi, često uključujući i pritisak da se ljudi vakcinišu kao deo ovog plana.
Oxford je postao od posebnog interesa za one koji dele ove ideje zbog ovih novih transportnih planova, koji su viđeni kao odličan primer „napada“ na slobodu.