ILON MASK: Broj novih korisnika Tvitera obara sve rekorde
Broj novih registracija korisnika na Tviteru dostigao je „ najviši nivo svih vremena “, rekao je vlasnik platforme društvenih medija Elon Musk u tvitu u subotu.
Prema slajdovima iz razgovora kompanije koje je objavio na mreži, novih registracija su u proseku iznosile preko dva miliona dnevno u sedam dana do 16. novembra, što je 66% više u poređenju sa istom nedeljom prošle godine.
„ Mislim da vidim put do Tvitera koji premašuje milijardu korisnika mesečno za 12 do 18 meseci “, rekao je Mask u drugom tvitu rano u nedelju.
Tviter se poslednjih nedelja bori sa onim što je Musk nazvao „ masovnim padom prihoda “, otkako je milijarder i vlasnik Tesla i SpaceX-a preuzeu kontrolu nad gigantom društvenih medija. On je za to okrivio gubitak oglašivača, koji su zaustavili svoje Tviter reklame nakon Maskovih promena na platformi.
POBUNA U KINI! Demonstranti se sukobavljavaju sa policijom u skafanderima, ruše se punktovi za COVID testiranja (VIDEO)https://t.co/D7FCodkUrQ
— Nulta Tačka (@ProdukcijaNT) November 27, 2022
Ranije ovog meseca, Musk je otpustio polovinu radne snage Tvitera, uključujući timove odgovorne za komunikaciju, kuriranje sadržaja, ljudska prava i etiku veštačke inteligencije. Ovo, zajedno sa Muskovom ranijom odlukom da korisnicima naplati funkciju Tvitter-ove verifikacije, izazvalo je zabrinutost zbog moderiranja sadržaja platforme i širenja lažnih naloga i kako oni mogu uticati na javnu sliku oglašivača na Tviteru.
Izveštaj koji je prošle nedelje objavila neprofitna nadzorna organizacija Media Matters for America tvrdi da je od kraja oktobra Tviter izgubio polovinu svojih 100 najboljih oglašivača. Sada zapušteni računi doneli su platformi preko 750 miliona dolara samo u 2022. To uključuje kompanije kao što su General Motors, Mondelez International, Folksvagen, Chevrolet, Ford i Jeep ali i Pfizer.
Ranije ove nedelje, Musk je najavio dalje promene na platformi, od kojih je prva bila novi sistem verifikacije za plaćene pretplatnike. Umesto plave kvačice za sve verifikovane korisnike, zlatni ček će se koristiti za korporativne račune, a sivi za vladine račune.