Insajer iz Farmaceutske industrije govori o načinima da se javnosti ispere mozak
Insajder iz farmaceutske industrije dao je na videlo napore kompanija Big Pharma-e da isperu mozak javnosti da koriste njihove proizvode.
Tokom novog intervjua sa nezavisnim reporterom Takerom Karlsonom, farmaceutski insajder Keli Means otkriva kako farmaceutske kompanije „kupuju vesti“.
Means objašnjava zašto ima toliko farmaceutskih reklama na američkoj televiziji.
U svim drugim zemljama osim Sjedinjenih Država i Novog Zelanda, TV farmaceutske reklame su zabranjene, ali retko ko to poštuje
Takvi oglasi su zabranjeni zbog zabrinutosti da bi reklamiranje farmaceutskih proizvoda moglo uticati na uredničke odluke u medijskim organizacijama.
U SAD je, međutim, slogan „Brought to you by Pfizer“ skoro jednako poznat kao voditelji vesti, ako ne i više.
Prema Meansu, ta zabrinutost drugih nacija je opravdana.
Na mreži Tucker Carlson Network u petak, Means je otkrio da pravi cilj farmaceutskih reklama na TV-u nije prodaja lekova.
Umesto toga, oglasi su „taktika lobiranja za odnose s javnošću, u suštini, da se kupe vesti“.
On je ovo opisao kao „javnu tajnu“ rada za farmaciju.
TUCKER CARLSON: Kažete da farmaceutke kompanije kupuju TV spotove ne da bi ubeđivali ljude da traže određene lekove od svojih lekara, već da bi kontrolisali posao sa vestima?
CALLEI MEANS: Ovo je javna tajna rada za farmaciju.
KARLSON: Nikada nisam razmišljao o tome.
MEANS: Ovo je javna tajna rada za farmaciju. Ovo je javna tajna.
Ona vrsta glupih reklama koje vidite između pauza za vesti, poenta toga nije – u velikoj meri da utiče na kupca.
Ali farmacija je to već dobila.
Čipovanje mozga! Do sada je ubijeno više od 1500 životinja u eksperimentima Ilona Maska i Neuralinka https://t.co/i9XozhfRvB
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) February 4, 2024
Već su kupili doktore. Oni su dobri u tome.
Ne, ovo je javna tajna. Potrošnja na vesti iz farmacije je taktika lobiranja za odnose s javnošću, u suštini da bi se kupile vesti.
Oni ne istražuju farmaciju.
Vesti su u osnovi postale arbitražne.
Da ste užasni anti-naučni ludak što se pitate zašto vakcine koje zahtevamo da naša deca dobiju, koje suštinski njihovim istraživanjem, menjaju imuni sistem tog deteta za ceo život…
Da bi čak i postavili to pitanje, vesti to ocenjuju i etiketiraju i nazivaju vas antinaukom.
Kada su dva najveća proizvođača vakcina u zemlji bukvalno kriminalna preduzeća, GlaxoSmithKline i Merck su u proteklih pet godina izmirili dve od najvećih krivičnih kazni u istoriji američke kompanije za podmićivanje lekara i kreiranje obmanjujućih istraživanja, koji su jedni os dva najveća proizvođača vakcina.
Dakle, bukvalno imate medije koji igraju sudiju da ne možete ni da postavite pitanje.
KARLSON: Ako imate povredu od vakcine, a mnogi ljudi imaju, uključujući neke koje dobro poznajem, čak i duboku povredu od vakcine, nije vam dozvoljeno da se žalite na to.
MEANS: Ne, ti si „anti-nauka“.
KARLSON: Čak i ako nam se može pokazati da je ovo povreda od vakcine?
MEANS: Mediji glume sudiju jer ih tako finansiraju na svim nivoima.
KARLSON: Ovo je veoma mračno, Keli Means.