IRSKA: Državna pošta predstavlja uslugu DIGITALNOG IDENTITETA
Kompanija za digitalni identitet Daon ima partnerstvo sa kompanijom An Post, najrasprostranjenijom kompanijom za poštu, pakete, logistiku i finansijske usluge u Irskoj, kako bi klijentima pružila „pogodno“ iskustvo prelaska na digitalni identitet.
U saopštenju za štampu, Daon sebe opisuje kao kompaniju Digital Identity Trust koja „omogućava vodećim tržišnim organizacijama širom sveta da lako i precizno dokaže, verifikuje, proverava autentičnost i obezbede identitete klijenata na svakoj tački poverenja tokom celog životnog ciklusa korisnika“. Tvrdi se da koristi „vodeće tehnologije provere identiteta i biometrijske autentifikacije“, koje obezbeđuju „da su identiteti klijenata tačno verifikovani i bezbedni.
Pošta će iskoristiti platformu Daon® IdentitiX® kako bi novim klijentima pružila besprekornu i sigurnu registraciju putem aplikacije An Post Money. Registracija se može obaviti i lično u poštama.
„Pošta nastavlja da pruža prednosti korisnicima od inovativne tehnologije, kako lično u svojim poštanskim kancelarijama, tako i u okviru svojih digitalnih kanala. Koristeći našu tehnologiju, An Post može da obezbedi jednostavno, ali veoma bezbedno iskustvo registracije kupaca“, rekao je Klajv Bork, predsednik EMEA i APAC kompanije Daon. „Zajedno sa An Postom, brinemo se da prednosti naših tehnologija za osiguranje identiteta omogućavaju većem broju bankarskih klijenata da se registruju bezbedno.“
🔶 Klaus Švab otkriva da je tehnologija za porobljavanje čovečanstva spremna za uvođenje https://t.co/h5Qbi0kAig
— Nulta Tačka (@ProdukcijaNT) November 19, 2022
Registracija zahteva od kupca da fotografiše svoju vozačku dozvolu ili pasoš i napravi selfi. Daonova platforma će uskladiti selfi sa fotografijom na identifikacionom dokumentu.
„Pošta sa zadovoljstvom pruža klijentima još jednostavniji i bezbedniji proces registracije u poštama ili putem naše bankarske aplikacije na samom početku njihovog odnosa sa nama“, rekao je Des Morli, direktor za digitalnu i tehnologiju u An Postu. „Naš cilj je da obezbedimo visok nivo zadovoljstva kupaca obezbeđivanjem odličnog korisničkog iskustva, dok radimo koliko god možemo da zaštitimo kupce i poštu od prevaranata. Inovacija i poboljšanje korisničkog iskustva naših klijenata su prioritet za An Post, a Daon je isproban i testiran partner koji nam pomaže u tome.”