IZVEŠTAJ: Bajden regrutuje vojsku influensera za predsedničke izbore 2024. godine
Predsednik Džo Bajden, koji tek treba da zvanično objavi kandidaturu za reizbor, navodno će se osloniti na „vojsku“ onlajn „influensera“ za svoju kampanju za reizbor i oni bi mogli da imaju svoju „salu za brifing“ u Beloj kući.
Predsednikova kampanja nastoji da „pojača Bajdenov položaj među mladim biračima koji su ključni za uspeh demokrata na izborima“ i biće korišćena da se suprotstavi „masovnom praćenju društvenih medija“ bivšeg predsednika Donalda Trampa ako on bude kandidat, izvestio je Aksios.
U izveštaju se navodi da bi predsednikov tim za digitalnu strategiju želeo da se poveže sa uticajnim ljudima širom spektra kako bi pomogao Bajdenu da predstavi svoje rezultate onima koji ne prate Bajdenove naloge na društvenim mrežama, Belu kuću ili Demokratsku stranku. Navodno, postoje četiri osobe — koje vodi Rob Flaherti, koji je imenovan za pomoćnika predsednika i koji će imati isti čin kao i sekretar za štampu — koji su fokusirani na influensere i nezavisne kreatore sadržaja na platnom spisku Bele kuće, a ne na Bajdenovu kampanju.
👉 AMERIKA spremna za rat sa KINOM tvrdi kongresmen https://t.co/dUiLx2VUkp
— Nulta Tačka (@ProdukcijaNT) April 9, 2023
Neki „neplaćeni i istomišljenici“ kreatori sadržaja koji rade sa Belom kućom su TikTokeri Hari Sison, koji govori o novostima u kineskoj aplikaciji za društvene mreže, i Vivijan Tu, koja govori o finansijskim temama u kineskoj aplikaciji društvenih medija.
Bajdenovi napori dolaze kada ankete pokazuju da su mlađi birači, starosti od 18 do 29 godina, preferirali Bajdena u odnosu na bivšeg predsednika sa razlikom od 26 poena tokom poslednjih predsedničkih izbora i preferirali demokrate u odnosu na republikance sa razlikom od 28 poena na međuizborima 2022. – govori Anketa Tiš koledža Univerziteta Tufts.
Jen O’Malley Dillon, zamenik šefa kabineta Bele kuće, rekla je za Aksios: „Pokušavamo da dopremo do mladih ljudi, ali i do mama koje koriste različite platforme za dobijanje informacija i do klimatskih aktivista i ljudi čiji je glavni način dobijanja informacija digitalni”.
Aksios je takođe primetio da bi influenseri na društvenim medijima mogli imati svoju sobu za brifing u budućnosti i omogućiti influenserima veći pristup predsedniku. Sison je navodno pitao Belu kuću: „Kada ćemo dobiti propusnice za brifing za štampu?“ Napomenuo je da je Bela kuća „veoma pozitivno odgovorila na to“.