KLIJENTI HSBC-ovih BANKARSKIH USLUGA 2 SATA NISU MOGLI DA PRISTUPE SVOJIM RAČUNIMA! U SRBIJI JE JUČE PAO SISTEM BANKE INTEZA
Da je on line bankarstvo nestabilna mrežna aktivnost koja je pored svega zavisna od internet konekcije, a isto tako podložna napadu od strane trećih lica, u prilogu dostavljamo tekst u vezi sa tim.
HSBC-jev sistem za online bankarstvo srušio se jutros, zbog čega klijenti nisu mogli pristupiti svojim računima oko dva sata.
Prema Down Detectoru, koji prati zastoje na web stranici, stotine korisnika počelo je imati probleme oko 9:30 BST.
Glasnogovornik HSBC-a rekao je za MailOnline da je problem rešen i da je ‘usluga stabilna’ u 11:30 ujutro u ponedeljak.
MailOnline je pitao banku o konkretnom uzroku relativno kratkog prekida, ali glasnogovornik je rekao da zasad ne mogu podeliti detalje.
„Identifikovali smo verovatno osnovni uzrok i u toku je potpuni oporavak usluge, ali je i dalje istraga u toku“, rekao je portparol.
Brojni ljudi su se obratili društvenim medijima kako bi izrazili svoju frustraciju, rekavši da imaju problema sa prijavljivanjem na mrežu i putem aplikacije HSBCnet.
Jedan klijent HSBC-a napisao je na Twitteru: ‘Da li HSBCnet pokvaren? Ne možemo se prijaviti!’
Drugi je dodao: ‘Postoji li problem sa HSBCnetom jutros? Ne mogu se nigde prijaviti…’
Jedna korisnica, Christina Sleight, napisala je na Tviteru: ‘Da li je HSBCnet isključen?’
Ranije je HSBC priznao problem, ali je rekao da utiče samo na platformu za online bankarstvo HSBCnet, a ne na fizičke klijente.
Glasnogovornik je rekao: ‘Problemi sa pristupom računu koji su videli neki poslovni korisnici trajali su manje od pola sata, iako ostaju neki povremeni problemi pa će korisnici morati pokušati ponovo. Radimo na rešavanju ovih preostalih problema.
‘Izvinjavamo se za eventualne neugodnosti.’
Down Detector prima ažuriranja statusa mreže iz različitih izvora, uključujući društvene medije i izveštaje koji se dostavljaju na njegovu web stranicu.
Izveštaji su počeli da rastu oko 9 sati ujutro u ponedeljak ujutro, dostižući vrhunac na više od 300 oko 10:30 sati.
Većina prijavljenih problema, oko 63 procenta odnosi se na internet bankarstvo, dok se dodatnih 31 procnat odnosi na nemogućnost prijavljivanja, prema Down Detectoru.
Izveštaji su pali na samo 28 oko 11:15 ujutro, što se poklopilo s najavom HSBC-a da je problem rešen.
Termalna mapa za detekciju problema na osnovu prijava koje su dostavili korisnici pokazuje da su pogođeni korisnici uglavnom u velikim gradovima Velike Britanije, uključujući London, Manchester, Cardiff i Belfast.
Takođe u ponedeljak, HSBC je najavio skok profita u trećem kvartalu od 74 procenta, što mu je omogućilo da najavi otkup akcija u iznosu od 2 milijarde dolara.
Kako su nam javili naši čitaoci, u Srbiji je juče došlo do sličnog problema kada su u pitanju usluge banke Inteza. Tačnije radi se o njenim on line uslugama gde su se mnogi klijenti našli zatečeni kada su im kartice odbijene na kasama u marketima, ali i kada su na bankomatu pokušali da podignu novac, a to nisu uspeli.
NultaTačka/DailyMail