Lideri pandemije bili su marionete i profiteri
Skandalozna nesposobnost. Duboka glupost. Zapanjujuće greške. Ovako mnogi analitičari – uključujući dr Vinaja Prasada, dr Skota Atlasa i popularnog komentatora Substack-a Eugippiusa – objašnjavaju kako su vodeći stručnjaci za javno zdravlje mogli da predlože toliko strašnih politika odgovora na pandemiju.
I istina je: takozvani stručnjaci su se sigurno potrudili da izgledaju glupo u poslednje tri godine: lideri javnog zdravlja kao što su Rošel Valenski i Entoni Fauči iznose lažne tvrdnje, ili uporno protivreče sebi, o temama u vezi sa odgovorom na pandemiju, dok su vodeći naučnici, kao Peter Hotez u SAD i Kristijan Drosten u Nemačkoj, podjednako podložni takvim lažima. Zatim, tu su i međunarodno poznati medicinski istraživači, poput Erika Topola, koji u više navrata čine očigledne greške u tumačenju istraživačkih studija vezanih za Covid.
Sve ove ličnosti su javno i agresivno promovisale politike protiv javnog zdravlja, uključujući univerzalno nošenje maski, socijalno distanciranje, masovno testiranje i karantin zdravih ljudi, zatvaranje i nalozi za vakcinaciju.
Čini se kao otvoren i zatvoren slučaj: glupe politike, glupi ljudi koji su zaduženi za te politike.
Ovo bi moglo biti tačno u nekoliko pojedinačnih slučajeva javnih zdravstvenih ili medicinskih lidera koji zaista nisu u stanju da razumeju čak ni nauku na nivou srednje škole. Međutim, ako posmatramo vodeće stručnjake za javno zdravlje i medicinske stručnjake za pandemiju kao grupu – grupu koja se sastoji od najmoćnijih, onih koji najviše objavljuju radove i dobro plaćenih istraživača i naučnika na svetu – to jednostavno objašnjenje zvuči mnogo manje ubedljivo.
Čak i ako verujete da je većina medicinskih istraživača radila za farmaceutske kompanije i da naučnici sada retko otvaraju nova istraživanja, mislim da bi vam bilo teško da tvrdite da im nedostaju osnovne analitičke veštine ili solidno obrazovanje u oblastima koje su proučavali. Većina doktora i naučnika sa doktoratima zna da analizira jednostavne naučne dokumente i razume osnovne podatke.
Pored toga, oni lekari i stručnjaci za javno zdravlje koji su smatrani stručnjacima tokom pandemije takođe su bili dovoljno pametni da se popnu na akademske, naučne i/ili vladine lestvice do najviših nivoa.
Oni mogu biti beskrupulozni, ulizice, pohlepni ili moćni. Možda mislite da donose loše moralne ili etičke odluke. Ali protivno je logici reći da svaki od njih razume jednostavne naučne podatke manje od, recimo, nekoga poput mene ili vas. U stvari, smatram da je to lak, površan sud koji ne dopire do osnovnog uzroka njihovog naizgled glupog, nekompetentnog ponašanja.
Vraćajući se na neke konkretne primere, rekao bih da je iracionalno zaključiti, kao što je to učinio dr Prasad, da je neko poput dr Topola, osnivača i direktora Instituta za prevođenje Scripps istraživanja, koji je objavio preko 1.300 recenziranih članaka i koji je jedan od 10 najcitiranijih istraživača u medicini ne može da čita istraživačke radove „na visokom nivou“. I podjednako je malo verovatno da je Entoni Fauči, koji je uspeo da se popne i ostane na najvišem naučnom mestu u saveznoj vladi dugi niz decenija, kontrolišući milijarde dolara grantova za istraživanje, bio previše glup da bi znao da maske ne sprečavaju prenos virusa.
👉 Elita iz Davosa preporučuje ljudi da jedu izmet i piju urin kako bi se borili protiv klimatskih promena https://t.co/bAr0nhbGMM
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) June 27, 2023
Stoga mora postojati drugačiji razlog zašto su svi vrhunski naučnici i stručnjaci za javno zdravlje – u savršenom sinhronicitetu – odjednom počeli (i nastavljaju do danas) da pogrešno čitaju studije i zagovaraju politike za koje su u prošlosti tvrdili da su nepotrebne, praveći se da izgledaju kao budale.
Stručnjaci za javno zdravlje bili su glasnici za bioodbrambeni odgovor
Najvažnija pojedinačna činjenica koju treba znati i zapamtiti kada pokušavate da razumete ludost vremena Covid-a je ovo:
Stručnjaci za javno zdravlje nisu bili odgovorni za politiku odgovora na pandemiju. Nadležno je bilo vojno-obaveštajno-bioodbrambeno rukovodstvo.
„U prethodnim člancima, detaljno sam ispitao vladina dokumenta koja pokazuju kako su standardna načela upravljanja pandemijom javnog zdravlja naglo i tajno izbačena tokom Covida. Najupečatljivija promena bila je zamena agencija za javno zdravlje Savetom za nacionalnu bezbednost i Odeljenjem za unutrašnju bezbednost na čelu politike i planiranja pandemije“.
„Kao deo tajnog prebacivanja, sve komunikacije – definisane u svakom prethodnom dokumentu o planiranju pandemije kao odgovornost CDC – preuzeo je Savet za nacionalnu bezbednost pod okriljem Radne grupe Bele kuće. CDC nije smeo čak ni da održava svoje konferencije za štampu!“
Kako se navodi u izveštaju Senata iz decembra 2022.:
Od marta do juna 2020., CDC-u nije bilo dozvoljeno da vodi javne brifinge, uprkos višestrukim zahtevima agencije, a zahtevi CDC-a za medije „retko su bili odobreni“. HHS je naveo da je početkom aprila 2020. godine, „nakon nekoliko pokušaja da dobije odobrenja“, njegova Kancelarija pomoćnika sekretara za javne poslove „na neko vreme prestala da pita“ Belu kuću. (str. 8)
Kada su stručnjaci za javno zdravlje i medicinski stručnjaci prekrili eter i Internet „preporukama“ pozivajući se na univerzalno nošenje maski, masovno testiranje i karantin asimptomatskih ljudi, naloge za vakcinaciju i druge politike protiv javnog zdravlja – ili kada su promovisali očigledno pogrešne studije koje su podržavale karantin- program bioodbrane do pojave vakcine – nisu to radili jer su bili glupi, nekompetentni ili pogrešno vođeni.
Oni su obavljali ulogu koju su im dali lideri nacionalne bezbednosti/bioodbrane: da budu javno lice od poverenja koje bi navelo ljude da veruju da je karantin do pojave vakcine legitiman odgovor javnog zdravlja.
Zašto su se lideri javnog zdravlja složili sa planom bioodbrane?
Moramo da se zamislimo i stavimo u poziciju stručnjaka za javno zdravlje i medicine na najvišim državnim pozicijama kada je obaveštajno-vojno-bioodbrambena mreža preuzela odgovor na pandemiju.
Šta biste uradili da ste državni službenik ili naučnik koji zavisi od državnih grantova, i da vam je rečeno da je politika od karantina do vakcine zapravo jedini način da se nosite sa ovim konkretnim projektovanim potencijalnim biološkim oružjem?
Kako biste se ponašali da se na vašem satu desio događaj bez presedana u ljudskoj istoriji: konstruisani virus osmišljen kao potencijalno biološko oružje širi se svetom, a ljudi koji su ga dizajnirali rekli su vam da je zastrašivanje celokupne populacije i zatvoranje rešenje do pojave vakcina i da je to jedini način da se spreči da umre mnogo miliona?
Još svakodnevnije, ako bi vaš položaj i moć zavisili od toga da se slažete sa svim ovlašćenjima u NSC-u i DHS-u koji su vam rekli da to uradite – ako su vam posao i sredstva za život bili na kocki – da li biste se suprotstavili narativu i rizikovali da izgubite sve?
I, konačno, uzaludnije: šta ako ste spremni da steknete mnogo više novca i/ili moći zagovarajući politike koje možda nisu zlatni standard javnog zdravlja, ali za koje ste rekli sebi da mogu dovesti do velikih inovacija ( vakcine/protivmere) koje bi spasile čovečanstvo od budućih pandemija?
Znamo kako su najistaknutiji „stručnjaci“ za Covid odgovorili na ta pitanja. Ne zato što su bili glupi, već zato što su imali mnogo da izgube i/ili mnogo da dobiju prihvatanjem narativa o bioodbrani – i rečeno im je da će milioni umreti ako to ne učine.
Zašto je razumevanje motiva lidera javnog zdravlja tokom Covida toliko važno
Paradoksalno, smatranje stručnjaka za javno zdravlje glupim i nekompetentnim zapravo pojačava narativ konsenzusa: da su blokade i vakcine deo plana javnog zdravlja. U ovakvom shvatanju, reakcija je možda bila užasna, ili je možda krenula po zlu, ali to je ipak bio samo glupi plan javnog zdravlja koji su osmislili nekompetentni lideri javnog zdravlja.
Takav zaključak vodi ka pozivima za pogrešnim i nužno neefikasnim rešenjima: čak i kada bismo zamenili svakog zaposlenog u HHS-u ili u potpunosti oduzeli HHS ili čak SZO, ne bismo rešili problem i bili bismo spremni da ponovimo ceo fijasko pandemije iznova.
Jedini način da se izbegne takvo ponavljanje je da se prepozna katastrofa Covid-a kakva je bila: međunarodni napori za borbu protiv terorizma koji su kratkovidno fokusirani na blokade i vakcine, isključujući sve tradicionalne i vremenski testirane protokole javnog zdravlja.
„Moramo da se probudimo sa činjenicom da smo od terorističkih napada 11. septembra (ako ne i ranije) prepustili kontrolu nad agencijama koje bi trebalo da budu zadužene za javno zdravlje međunarodnom vojno-obaveštajno-farmaceutskom kartelu“.
Ovo „javno-privatno partnerstvo“ stručnjaka za bioterorizam i kreatorima vakcina uopšte nisu zainteresovani za javno zdravlje, osim kao pokriće za njihova vrlo tajna i vrlo unosna istraživanja o biološkom ratu i razvoj protivmera.
Javno zdravlje je odbačeno tokom pandemije Covid-a, a čelnici javnog zdravlja su korišćeni kao „stručnjaci“ od poverenja za prenošenje edikta o biološkom ratu stanovništvu. Njihova saradnja ne odražava glupost ili nekompetentnost. Iznošenje takvih tvrdnji doprinosi prikrivanju mnogo zlokobnijeg i opasnijeg prenosa moći koji je njihovo naizgled glupo ponašanje trebalo da prikrije.
Nulta Tačka/InfoWars