Ludnica! Čovek umalo izgoreo u automobilu TESLA- Radnici korisničkog servisa Elona Maska mu rekli: Dovezi ga u servis
U šokantnom incidentu, Tesla automobil Model Y spontano se zapalio na kalifornijskom autoputu, ostavljajući vlasnika, Bišala Malu, da traži odgovore od tima za korisničku podršku koji uglavnom ne reaguje. Neverovatno, njega su zamolili da ugljenisani auto koji je ostao nakon što se baterija zapalila doveze u servisni centar kompanije. Vlasnik je odgovorio: „Kako ću, zaboga, to učiniti?“
Mala je vozio svog Teslu 6. maja kada je osetio kako se automobil trese. U početku sumnjajući da mu je probušena guma, zaustavio se, samo da bi otkrio dim koji kulja sa dna vozila. Za nekoliko minuta, ceo automobil je zahvatio plamen.
Business Insider prenosi da je nakon incidenta, Mala zatražio odgovore od Tesline službe za korisnike. Međutim, on je izvestio da su njegovi pokušaji da komunicira sa kompanijom naišli na ćutanje. Uprkos tome što je više puta kontaktirao kompaniju.
„Jedan agent sa kojim sam razgovarao imao je smelosti da mi kaže da svoju potpuno spaljenu Teslu odnesem u servisni centar preporučen od Tesle“, rekao je Malla. „Kako ću, zaboga, to učiniti?“
OVO SE NE PROPUŠTA! ZARKOVIĆ PRAVO IZ DONBASA KOD MARIA U BUNKER
Malla je izrazio potrebu za odgovorima od Tesle, ne samo za svoju situaciju, već i da spreči druge da dožive slične incidente. „Da, osiguranje će pokriti automobil, ali moram da se čujem sa Teslom“, rekao je Malla. „Sve što mi treba je njihov odgovor i zaštitita za druge da ne prođu kroz isti problem.“
Razmišljajući o incidentu, Malla je rekao TV kanalu KCRA 3 povezanom sa NBC da je imao sreće što je živ zbog onoga što se dogodilo. „Da se ovo dogodilo 30 minuta kasnije, cela moja porodica bi bila unutra“, rekao je on, dodajući da se vozio kući da odvede ženu i dvoje dece na porodično okupljanje.
U trenutku pisanja ovog teksta, predstavnici Tesle nisu odgovorili na zahteve za komentar incidenta.