MASTERCARD je upravo predstavio svoj DITIGALNI ID
Na događaju Authenticate 2022 , Mastercard SVP za digitalni identitet Sara Klark je detaljno predstavila planove kompanije za digitalnu identifikaciju. Klark je detaljno izložila planove kompanije Mastercard za digitalnu ID mrežu na prezentaciji „Upotreba FIDO-a u mreži digitalnog identiteta za višekratnu upotrebu“.
Mreža je namenjena pojedincima koji već imaju ličnu kartu koju je izdao državni organ. Mastercard planira da stvori mrežu preko koje se digitalni ID-ovi mogu ponovo koristiti na mreži, za lične interakcije, putem poziva i drugih kanala.
Kompanija tvrdi da je mreža u potpunosti operativna na dva tržišta i aktivna na sedam tržišta širom sveta. Kompanija je pokrenula digitalni identitet u Brazilu i pomogla australijskoj vladi da razvije TDIF, okvir za razvoj usluga digitalnog identiteta.
Prema Clarku, postoje mogućnosti za digitalne ID sisteme zbog lošeg korisničkog iskustva koje većina ljudi ima sa tradicionalnim ID sistemima. Ona je takođe tvrdila da bi digitalni ID mogao da pomogne u borbi protiv sajber prevara.
Sistem, nazvan „ID“, ne zahteva lozinku; koristi biometriju. Korisnik poseduje sopstveni digitalni ID, što ga čini decentralizovanim, čuva ga na svom pametnom telefonu i pokazuje ga samo strani koja je to zatražila.
Sistem takođe koristi standarde koje obezbeđuje FIDO alijansa, organizacija fokusirana na obezbeđivanje mera autentifikacije koje se ne oslanjaju na lozinke. FIDO obezbeđuje Mastercard-u, između ostalog, efikasniju biometrijsku autentifikaciju.
Mastercard će dodati više metoda verifikacije osim biometrije lica. Kompanija takođe želi da razvije veb novčanike i druge usluge kako bi navodno olakšale onlajn transakcije.