Sve vesti Svet

Mislite da su BUBE ZA RUČAK strašne?! U Davosu predstavljen novi program za kontrolu ljudi- KARBONSKI OTISAK

Mislite da su BUBE ZA RUČAK strašne?! U Davosu predstavljen novi program za kontrolu ljudi- KARBONSKI OTISAK

Znate šta je još “zabavnije” od konzumiranja buba i toga da ne posedujete ništa ? Praćenje vašeg ličnog karbonskog otiska.

Tako je – prema J. Michaelu Evansu, predsedniku Alibaba grupe, nova platforma za usklađenost sa društvenim propisima testirana u kineskim gradovima mogla bi biti novi “talas” budućnosti.

„Razvijamo, kroz tehnologiju, mogućnost da potrošači izmere sopstvene karbonske otiske. Šta to znači? To je, gde putuju, kako putuju, šta jedu, šta troše? ” rekao je ove nedelje na Svetskom ekonomskom forumu, dodajući “ostanite sa nama, još uvek ga nemamo u funkciji – ali ovo je nešto na čemu radimo.”

Želite li saznati više o Alibabinoj tehnologiji praćenja karbonskog otiska? Oni su to objavili  u martovskom blog postu, koji se opisuje kao platforma za ” ohrabrivanje ljudi da usvoje nisko-karbonsko ponašanje i budu ekološki odgovorni. ”

Očekujte da ćete zaraditi 200 karbonskih kredita kada poližete svoj tanjir i 554 kredita ako idete podzemnom železnicom, prema sistemu merenja koji je osmislilo sertifikaciono telo CEPREI sa sedištem u Guangzhouu, u partnerstvu sa Alibaba Cloud .

Trik je u tome da se razvije model koji pretvara pojedinačne aktivnosti u karbonske kredite i gradi zajednicu koja promoviše niskougljenični način života zasnovan na sistemu karbonskih kredita.

Više od 1.492 kompanije i zajednice koriste platformu, koja im je pomogla da uštede oko 394.000 tona emisije karbon dioksida, navodi Alibaba Cloud.

Sistem je testiran na stanovnicima Xinqiao Shiju, koji se nalazi u južnom gradu Shenzhen. U pilot programu, 589 stanovnika zajednice dobilo je ‘lični karbon kartu za praćenje potrošnje energije i emitovanja ugljenika’, čime je ušteđeno prijavljenih 37,77 tona emisija ugljenika.

Kako je izjavio Xiao Lei-u iz Alibaba Cloud-a, ” Pokušavali smo da kombinujemo nauku o ponašanju sa tehnologijom da promenimo percepciju ljudi i učinimo niskougljenični sadržaje modernim .”

NultaTačka/ZeroHedge