Modna kuća „Balensijaga“ se izvinjava zbog promocije sado-mazo medvedića za devojčice
Fotografije su uklonjene sa interneta nakon što su mnogi kritikovali sado-mazo medvediće koje drže male devojčice kao deo nove promocije brenda
Modna kuća je objavila izvinjenje preko Instagrama za „uznemirujuć“ i „neoodobren“ sadržaj, kao i da ne podržavaju nikakvu vrstu zlostavljanja i da se zalažu za bezebednost i zdravlje dece.
Ova kampanja je uznemirila javnost i izazvala mnogobrojne rekcije. Mnogi se oglašavaju na društvenim mrežama. Neki smatraju da nije moguće da se kampanja tako velikog brenda objavi bez prethodne provere i odobrenja, dok drugi govore da izvinjenje preko Instagram storija ne može biti dovoljno za ovakav „propust“.
the brand "Balenciaga" just did a uh….. interesting… photoshoot for their new products recently which included a very purposely poorly hidden court document about 'virtual child porn'
normal stuff pic.twitter.com/zjMN5WhZ0s
— shoe (@shoe0nhead) November 21, 2022
Pored samih fotografija sa snimanja, koje uključuju decu koja drže plišane medvediće u kožnoj opremi i sa lancima, mnogi su skrenuli pažnju i na raniju kampanju sa „Adidasom“ gde su se na fotografiji videli papiri na stolu, za koje su Tviter korisnici su ustanovili da je u pitanju dokument Vrhovnog suda SAD o dečijoj pornografiji. Ovo dovodi u pitanje “Balensijagine“ tvrdnje da su ove sadašnje objave bile neodobrene i neplanirane.
🔶 CBS News KONAČNO priznaje da je laptop Hantera Bajdena autentičan DVE GODINE nakon što je New York Post cenzurisan zbog objavljivanja priče https://t.co/W2kj4JFKXj
— Nulta Tačka (@ProdukcijaNT) November 23, 2022
Jedan korisnik je povezao knjigu u pozadini jedne od „Balensijaginih“ Instagram objava sa ovim skandalom, takođe uklonjenih. Knjiga je o belgijskom umetniku Mikelu Boremansu, koji je poznat po nadrealnim prikazima. Postoji nekoliko slika ovog umetnika koje prikazuju decu u morbidnim situacijama. Iako je u pitanju metaforički opis i satiričan kontrast zla i nevinog, lako je napraviti vezu sa ekspolatacijom dece u ovoj kampanji.
Mnogi povezuju „Balensijagin“ odlazak sa Tvitera u oktobru ove godine, sa ovim skandalom, smatrajući da je napuštanje bilo unapred smišljeno zbog planirane kontroverzije koju će ovakva kampanja doneti. Korisnici dodaju da je licemerno od modne kuće da odbaci Kanje Vesta zbog uvredljivih komentara, a da sami promovišu veoma opasne teme.
Hey Photographers :
When Balenciaga hires you to shoot their new lookbook & you show up to find a toddler laid across a sofa with wine glasses & bondage gear arranged around them, you walk away. Period. pic.twitter.com/DSoHgQLM6O— Hoop (@xhoop) November 21, 2022
„Balencijaga“ je ranije danas uklonila sve objave sa Instagrama.
Kering, kompanija koja je vlasnik ovag modnog brenda, još se nije javno oglasila. Ljudi na društvenim mrežama pozivaju poznate ambasadore ovog brenda, poput Kim Kardašijan, da se oglase i obustave saradnju.
Nulta Tačka/RT