Nacionalna Banka Australije počeće da blokira račune klijentima koji šire „dezinformacije“ na društvenim mrežama
Australijska nacija koju vodi Svetski Ekonomski Forum počela je da blokira one klijente banaka koji objavljuju ili dele ‘nemejnstrim sadržaj’ na društvenim medijima.
Od 1. novembra 2023. Nacionalna australijska banka (NAB) postaće prva banka u zemlji koja će debankirati građane koji postavljaju neodobreni govor na Internetu.
Ako NAB klijent kaže nešto što je u suprotnosti sa glavnim narativom, banka će mu oduzeti bankovni račun kao kaznu.
Prema uznemirujućem izveštaju The Counter Signal-a , NAB je ažurirala svoje odredbe i uslove na takav način da svoj odnos sa kupcima pretvori u nešto „što liči na odnos učitelja ili učenika u osnovnoj školi“.
Naturalnews.com izveštava: Svaki NAB klijent koji bude uhvaćen da „pravi nepristojne, pogrdne, diskriminatorne ili uznemiravajući komentare bilo kojoj osobi,“ ili koji nanosi „psihološku štetu“ nekom drugom, suočiće se sa gnevom jedne od najvećih australijskih banaka, koja je takođe jedna od „velike četvorke“ pored bankarske grupe Australije i Novog Zelanda, Commonwealth Bank of Australia (koja je bila u vlasništvu australijske vlade do 1996.) i Westpac Banking Korporacije.
U svom ažuriranju uslova i odredbi, NAB je precizirao šta će se dogoditi svakom klijentu koji bude uhvaćen u pretećim ili uvredljivim rečima, kako je to definisala banka.
„Možemo razumno iskoristiti jedno ili više naših prava iz ovih uslova i odredbe da suspendujemo, otkažemo ili uskratimo vlasniku pristup računima ili korišćenje računa, kartice ili usluge elektronskog bankarstva ako razumno smatramo da je prikladno da zaštitimo klijenta ili drugog lice od finansijske zloupotrebe“, navodi se u ažuriranju.