NAKON više od 9 sati gašenja profila na INSTAGRAMU oglasili se čelnici ove mreže: „Izvinite“
Mnogi korisnici Instagrama su juče tokom dana javljali da ne mogu da se uloguju na svoje profile na toj društvenoj mreži.
Čelnici popularne društvene mreže su se oglasili na Tviteru i objavili da su rešili problem.
„Rešili smo grešku koja je uzrokovala probleme s pristupom nalozima širom sveta. Greška je nekima uzrokovala i privremenu promenu broja pratilaca. Izvinjavamo se“, poručili su.
We’ve resolved this bug now – it was causing people in different parts of the world to have issues accessing their accounts and caused a temporary change for some in number of followers. Sorry! 😵💫https://t.co/Q1FBOEI97D
— Instagram Comms (@InstagramComms) October 31, 2022
Iako su obavestili korisnike da je greška ispravljena, iz Instagrama ipak nisu saopštili zbog čega je do greške došlo.
Problemi su počeli nakon 14 sati, kada je Down Detector zabeležio veliki broj prijava pada Instagrama. Neki su prijavili da su im objave obrisane, pa čak i da su im nalozi suspendirani.
„Suspendovali smo vaš korisnički nalog 31. oktobra 2022. godine. Imate još 30 dana da osporite ovu odluku“, primer je poruke koju su dobili neki korisnici.
anyone else facing this issue on Instagram? or is my account really suspended? 🤔 pic.twitter.com/FI33sM2MOD
— Trendulkar (@Trendulkar) October 31, 2022
Iz Instagrama su potom na Tviteru poručili: „Svesni smo da deo naših korisnika ima problema u pristupanju svom Instagram nalogu. Proveravamo situaciju i izvinjavamo se na neprijatnosti.“