Novi podaci prikazuju BESKORISNOST električnih vozila

Novi podaci nagoveštavaju propast za potpuno električnu budućnost vozila koju podstiču vlade širom sveta.

Električna vozila se smatraju spasonosnim ali pored toga što su opasna i što svedočimo redovnim eksplozijama ovih vozila ona su i beskorisna.

Administracija predsednika demokrata Džoa Bajdena odlučna je da unapredi globalnu zelenu agendu primoravajući Amerikance da pređu na električna vozila (EV).

Kao i lideri drugih nacija, Bajden planira da ukine automobile sa unutrašnjim sagorevanjem sviđalo se to poreskim obveznicima ili ne.

Taj pritisak je vođen tvrdnjama o borbi protiv takozvanog „globalnog zagrevanja“.

Već neko vreme je poznato da hladno vreme dramatično smanjuje domet koji EV ima po punjenju.

Međutim, otkriva se da toplo vreme može imati isti efekat.

Dakle, ako bi demokratsko izazivanje straha od „ globalnog ključanja “ ikada došlo do izražaja, „zeleni“ EV-i koje smo svi primorani da vozimo bili bi beskorisni.

Nova studija sugeriše da prekomerna toplota može u velikoj meri da smanji domet električnih vozila.

Nalazi su slični drugim studijama koje pokazuju kako prekomerna hladnoća takođe smanjuje domet.

Srećom, čini se da je opseg uglavnom nepromenjen osim ako je temperatura trocifrena.

Recurrent iz Sijetla proučava i testira hiljade vozila svake godine kako bi analizirao odnos između baterija i njihovog dometa.

Njegovi najnoviji podaci pokazuju da kada stvari postanu veoma vruće, EV bi mogli izgubiti skoro trećinu svog navedenog dometa.

Iako Recurrent nije imenovao određene proizvođače, kaže da su neka vozila zabeležila pad u opsegu od 31 odsto kada su se temperature popele iznad 38 stepeni Celzijusa.

Značajno je napomenuti da je ovog leta veliki deo američkog jugozapada imao temperature konstantno preko 35 stepeni.

Ako živite u Feniksu ili Tusonu u Arizoni, Las Vegasu, Nevadi ili Las Krusesu u Novom Meksiku, pripremite se da izgubite 30 procenata dometa vašeg EV-a tokom većeg dela leta.

Recurrent, kompanija koja stoji iza testiranja, već je pokazala kako hladno vreme utiče na performanse EV.

Recurrent je ista kompanija koja je prošle godine otkrila da temperature smrzavanja imaju skoro identičan efekat.

I Ford Mustang Mach-E i Volksvagen ID.4 zabeležili su pad u rasponu od 30 procenata kada su temperature pale ispod 30 stepeni Farenhajta (-1 stepen Celzijusa).

U isto vreme, vredi napomenuti da manje ekstremne temperature pokazuju vrlo mali uticaj na domet baterije.

EV su, opet, manje korisna od vozila na benzin ili dizel na tim mestima.

NultaTačka

Ne propustite

COVID-19: Pandemija koja se mogla sprečiti

COVID-19: Pandemija koja se mogla sprečiti

Kada je Heritidž fondacija objavila svoj sveobuhvatan izveštaj o poreklu

PROSLAVILI SMO PRVU GODINU RADA PRODUKCIJE NULTA TAČKA I KANALA MARIO ZNA!

Prošlo je zvanično godinu dana od kada je otvoren bunker,